Thumbnail

Στο λόφο του Montparnasse Στο λόφο του Montparnasse

  Ένα διαμέρισμα που δεν το άγγιξε χέρι ανθρώπου για πάνω από 40 χρόνια είναι το είδος της πρόκλησης που ‘επρεπε να ζήσει ο αρχιτέκτονας Nicolas Schuybroek
Ακόμη περισσότερο όταν το εν λόγω διαμέρισμα βρίσκεται σε εξαιρετικό σημείο - όπως ένας πολυσύχναστος δρόμος κοντά στο Montparnasse στο 6ο διαμέρισμα του Παρισιού.

JR2

Κάτω από το εξειδικευμένο χέρι του Nicolas Schuybroek Architects, το διαμέρισμα έχει υποστεί μια πλήρη εξονυχιστικη μεταμόρφωση, με κάθε χώρο στην πορεία της ανακαίνισης να παρουσιάζει ευκαιρίες εξερεύνησης. Η πρώτη σειρά επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Schuybroek ήταν να αναδιαμορφώσει την πολυσύχναστη διάταξη των χώρων ώστε να παρέχει μία εύκολη ροή. Παραμένοντας πιστός στην αρχική γοητεία του παριζιάνικου διαμερίσματος, ο Schuybroek πρόσφερε τον χώρο μία νέα αναπνοή που χρειαζόταν, χωρίς να χάσει την αρχιτεκτονική του ακεραιότητα. Μια απόφαση αλλαγής στο παιχνιδιού αυτό, ήταν να αντιστρέψει την τοποθεσία της κουζίνας με εκείνη του μπάνιου, δημιουργώντας ένα μεγάλο σαλόνι δίπλα απο τα τρία μικρά δωμάτια, τα οποία έγιναν 2 και δίνοντας μια νέα πνοή ζωής στο καθημερινό χώρο του σπιτιού. Η κουζίνα τώρα πήρε θέση ως κεντρικό σημείο και είναι η καρδιά του σπιτιού. Όλη επενδυμένη με ένα brushed ξύλο βελανιδιάς και ένα γλυπτό μαρμάρινο πάγκο στο κέντρο του και  με ένα γυάλινο χώρισμα που αφήνει σε φυσικό φως παντού, να λειτουργεί ως το“μηχανοστάσιο” του σπιτιού. Και αν με ρωτήσεις, μπορεί ισως να είναι και ένα απο πιο όμορφα δωμάτια για να περάσουν οι ιδιοκτήτες τους ένα απόγευμα δημιουργώντας ποιοτικά γαλλικά πιάτα. 

JR5

JR1

JR3

JR4

Αυτό που έχουν κοινό όλα τα project του Schuybroek είναι ότι δουλεύει και επεξεργάζεται μια περιορισμένη αλλά ταυτόχρονα υπέροχη επιλεγμένη επιλογή υλικών. Εκτός από τον περιορισμό στα υλικά που επαναλαμβάνονται σε νέες μορφές. Το μάρμαρο Carrara χρησιμοποιήθηκε όχι μόνο στην κουζίνα του νησιού αλλά και στο δάπεδο, αλλά είναι επίσης τοποθετημένο με μοτίβο chevron και ξύλινο πάτωμα στο σαλόνι. Τα υπολείμματα μαρμάρου κόπηκαν στη συνέχεια σε τετράγωνα πλακάκια και χρησιμοποιηθηκαν ως δάπεδα στο μπάνιο. Πανομοιότυπο ξυλο βελανιδιας χρησιμοποιήθηκε επίσης τόσο για επένδυσεις στο τοίχο όσο και για τις ντουλάπες. Όσον αφορά την έπιπλωση, υπάρχει ένας επιμελημένος συνδυασμός σύγχρονου φωτισμού με πιο παιχνιδιάρικα, vintage έπιπλα που δημιουργούν μια ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση. Οι επιλογές στις υφες, στις διάφορες επιφάνειες και σε σχήματα και γενικά σε κάθε αντικείμενο, έχουν εξεταστεί πολύ προσεκτικά και βρήκαν τον τόπο τους. Από τις λατρεμένες πολυθρόνες του Pierre Jeanneret και τα σκαμπό απο ξύλο Ausgebrannt του Kaspar Hamacher στο σαλόνι, μέχρι το ηρωικό τραπέζι Tulip του Eero Saarinen, όλα φαίνονται περισσότερο από αρκετά για να μεταμορφώσουν το διαμέρισμα σε κατάσταση τύπου γκαλερί. Ένα όραμα μινιμαλισμού, αυτό το μεγάλο παλιό παριζιάνικο διαμέρισμα έχει γίνει αγνώριστο. Η αδιάκοπη αναζήτηση του Schuybroek για διαχρονική απλότητα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή όλων των εργασιών του. Ο μινιμαλισμός είναι μια πράξη εξισορρόπησης και σε αυτό οφείλετε ο Schuybroek.

source www.ns-architects.com

JR6

JR7

JR8

JR9

 

Home