Thumbnail

6 Χρήσιμες συμβουλές ευεξίας και ομορφιάς λίγο πριν το γάμο 6 Χρήσιμες συμβουλές ευεξίας και ομορφιάς λίγο πριν το γάμο

Ο χρήσιμος οδηγός που θα βελτίωση την υγείας και τη φυσικής κατάστασης σου, πριν τη μεγάλη μέρα
Αν ανήκεις στις νυφούλες που θα κάνουν το γάμο τους το φθινόπωρο, ήρθε η ώρα να ακολουθήσεις τις πιο κάτω συμβουλές για να λάμπεις (ακόμη περισσότερο) εκείνη τη ξεχωριστή μέρα. Άλλωστε έχεις ταλαιπωρηθεί αρκετά τον τελευταίο καιρό με όσα συμβαίνουν γύρω από τους γάμους λόγω της πανδημίας.


Αν πάλι παντρεύεσαι τη νέα σεζόν, κάνε το άρθρο save  στο κινητό σου και διάβασε τα την άνοιξη, είναι πάντα επίκαιρα: 


1.    Καταπολεμήσε το άγχος
Το άγχος για την ημέρα και  τις προετοιμασίες γάμου συχνά έχει άμεση επίδραση στην ψυχολογική και σωματική υγεία. Οι ορμόνες που ευθύνονται για το άγχος, η κορτιζόλη, η αδρεναλίνη και η νοραδρεναλίνη, επιβραδύνουν την κυτταρική ανανέωση και καταστέλλουν τη κυκλοφορία του αίματος. Αυτό είναι άμεσα ορατό στο δέρμα. Σημαντικοί αρωγοί στην καταπολέμηση του άγχους και την ψυχική υγεία φαίνεται να είναι ο διαλογισμός και η φυσική άσκηση.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αυτοί είναι οι 10 γάμοι που στοίχισαν μερικά…εκατομμύρια


2.Ακολουθήσε μια ισορροπημένη διατροφή
Φρόντισε να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε θρεπτικές ουσίες και συστατικά κατάλληλα για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού. Απόφυγε την παράλειψη γευμάτων καθώς αυτό λειτουργεί αρνητικά για τον οργανισμό. Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό και θωρακίζουν τον οργανισμό. 


3.Μείνε μακριά από τροφές με λιπαρά και πολλές θερμίδες
Απόφυγε να καταναλώνεις τροφές και γεύματα που δεν έχουν ενεργειακά οφέλη για τον οργανισμό και σε φορτώνουν με περιττές θερμίδες. Απόφυγε επίσης τα σνακ που καλύπτουν το αίσθημα της πείνας αλλά προσθέτουν ανεπιθύμητες θερμίδες και συντηρητικά. 

 

fgh
 

4. Κοιμήσου αρκετές ώρες
Φρόντισε να κοιμάσαι αρκετές ώρες ώστε να ξεκουραστείς πλήρως και να ξεκινήσεις την ημέρα σου με ενέργεια και ζωντάνια. Μέσω της διαδικασίας του ύπνου, παράγονται οι κατάλληλες ποσότητες κολλαγόνου που βοηθούν στην ανάπλαση της επιδερμίδας και στην γενικότερη ανανέωση του οργανισμού. Ακόμα, κατά την διάρκεια του ύπνου, απελευθερώνεται μελατονίνη που είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό και βοηθάει στη βιωσιμότητα των κυττάρων και την προστασία τους από τις υπεριώδεις ακτινοβολίες και από άλλες επικίνδυνες περιβαλλοντολογικές τοξίνες. Τουλάχιστον μία ώρα πριν τον ύπνο, φρόντισε να απενεργοποιείτε τις συσκευές που εκπέμπουν ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, όπως τα κινητά τηλέφωνα και οι φορητοί υπολογιστές. Έτσι ξεκουράζεσαι πιο γρήγορα και η διαδικασία του ύπνου δεν παρεμποδίζεται από εξωτερικές παρεμβολές. 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ανέβαλες τον γάμο σου; Κι εγώ! Ψυχραιμία!


5. Πέρασε χρόνο με τον σύντροφο σας 
Οι προετοιμασίες του γάμου σίγουρα έχουν προκαλέσει και στους δύο σας ένα παραγωγικό άγχος, με στόχο να οργανώσετε την ημέρα του γάμου σας όπως ακριβώς την έχετε φανταστεί. Δε πρέπει ωστόσο, να αποφεύγετε ή να ακυρώνετε τις κοινές δραστηριότητες που έχετε προγραμματίσει με τον μελλοντικό σας σύζυγο λόγω έλλειψης χρόνου. Περνώντας ποιοτικό χρόνο μαζί, θα αισθανθείτε πιο ήρεμη και ξεκούραστοι ενώ παράλληλα θα ανανεώσετε και τη σχέση σας.


6. Δες τις φίλες σου  
Η επικοινωνία με φίλους σας ή άλλα άτομα του κοντινού σας περιβάλλοντος, θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να αποβάλλεις το άγχος που σε διακατέχει. Μια βόλτα με έναν φίλο ή ακόμα και μια παραγωγική συζήτηση μαζί του σίγουρα θα βοηθήσει τη ψυχολογία σας.
 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αυτές είναι οι διασημότερες νύφες από το 1930 μέχρι σήμερα

 

Πηγή

Home