Thumbnail

5+1 τροφές που θα βοηθήσουν το παιδί σου να ψηλώσει 5+1 τροφές που θα βοηθήσουν το παιδί σου να ψηλώσει

Δες ποιες είναι και ένταξε τις στη διατροφή του
Είσαι μαμά και όπως οι περισσότερες μαμάδες έχεις μια έγνοια για το ύψος του παιδιού σου και κάθε φορά που το παντελόνι του κονταίνει χαίρεσαι.

Αν θες λοιπόν να τον δεις να γίνεται ένα ψηλό παιδί, βάλε στη διατροφή του τα ακόλουθα: 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σνακ για το σχολείο του παιδιού σου: Εύκολες και θρεπτικές ιδέες

 

Γάλα

Το γνωρίζεις. Για αυτό, και δεν λείπει ποτέ από το πρωινό του μικρού σου. Εξάλλου, έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές και στόχος είναι να θρέψει ακόμα περισσότερα παιδιά. Το ασβέστιο του χαρίζει γερά οστά και συμβάλλει στην ανάπτυξη του. Καταλαβαίνεις, λοιπόν, ότι κάτι παραπάνω ήξερε τελικά η μαμά και η γιαγιά σου που, όταν ήσουνα μικρή, δεν σε άφηναν να φύγεις από το σπίτι, χωρίς να έχεις καταναλώσει το γαλατάκι σου.


Βρώμη

Μπορεί, στην αρχή, το παιδάκι σου να μη χαρεί και πολύ με τη γεύση της, όμως, τα πλεονεκτήματα στην υγεία του και (φυσικά) η δύναμη της συνήθειας που κάνει μέχρι και θαύματα. Πλούσια σε πρωτεΐνη και θρεπτικά στοιχεία η βρώμη θα πάει το παιδάκι σου ψηλά. Φαντάσου, πόσο ευεργετικός είναι ο συνδυασμός βρώμης και γάλακτος.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πηγαίνει σχολείο το παιδάκι σου; Δες πώς να κρατήσετε τα μικρόβια μακριά!

 

Σπανάκι

Αν το παιδάκι σου ξυπνάει νωρίς το πρωί, για να δει τις περιπέτειες του Popeye, τότε θα το δεχτεί ακόμα ευκολότερα. Είτε του μαγειρέψεις σπανακόρυζο, είτε του το σερβίρεις με τη μορφή πίτας, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα του προσφέρει ασβέστιο και σίδηρο, βασικά συστατικά για τη σωστή και γρήγορη ανάπτυξη του.

 Δημητριακά ολικής αλέσεως 

Ξέχνα αυτά με τη σοκολάτα, όσο και αν κάνουν το παιδί σου να λιώνει. Βιταμίνη Β και σίδηρος βοηθούν το παιδί σου να ψηλώσει, χωρίς να κουραστεί ιδιαίτερα.

family

Κοτόπουλο

Σύμφωνα με νέες έρευνες, το πιο πρωτεϊνούχο φαγητό μπορεί να βοηθήσει το παιδί σου να ψηλώσει. Άσε που όλα τα παιδιά αγαπούν το κοτόπουλο – ειδικά όταν συνοδεύεται από πατάτες τηγανιτές, ρυζάκι και μία δροσιστική σος.

Αυγά

Θα μπορούσε να λείπει από οποιαδήποτε λίστα με ευεργετικά τρόφιμα; Φυσικά και όχι. Έτσι, και εδώ αποδεικνύει ότι ένα αυγό την ημέρα το ύψος δεν κάνει πέρα. Κάθε άλλο. Μπορείς να του το μαγειρέψεις με πολλούς τρόπους: ως ομελέτα, ως αυγά μάτια, ως βραστό ή ως μελάτο αυγό. 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Kate Middleton: Έτσι διαχειρίζεται το δημόσιο ξέσπασμα των παιδιών της


Πηγή

Home