Thumbnail

Αυτή είναι η νούμερο 1 αιτία αύξησης βάρους και εύκολα μπορείς να την ανατρέψεις Αυτή είναι η νούμερο 1 αιτία αύξησης βάρους και εύκολα μπορείς να την ανατρέψεις

Αν διαβάσεις αυτό το άρθρο, θα μάθεις να ρυθμίζεις το βάρος σου
Σύμφωνα με τους ειδικούς η κυριότερη αιτία αύξησης βάρους είναι οι επιπλέον θερμίδες. Η γενετική παίζει επίσης ρόλο, αλλά στο τέλος της ημέρας αν τρως περισσότερες θερμίδες από αυτές που καις θα πάρεις κιλά.

Η αύξηση βάρους συμβαίνει όταν καταναλώνεις περισσότερες θερμίδες από αυτές που χρειάζεται το σώμα σου. Ως αποτέλεσμα, το σώμα θα αποθηκεύσει αυτές τις επιπλέον θερμίδες ως λίπος.


Για παράδειγμα έχεις Χ ποσότητα λιποκυττάρων στο σώμα σου. Ένα πλεόνασμα θερμίδων μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των λιποκυττάρων και το μέγεθός τους. 


2 απλά κόλπα για να χάσεις βάρος: 
Έλλειμμα θερμίδων


Απόφυγε τις επεξεργασμένες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες,  κατανάλωσε λιγότερες θερμίδες συνολικά και προσπάθησε να κάψεις περισσότερες μέσω της κίνησης, συμπεριλαμβανομένης της άσκησης. Εν ολίγοις, δημιούργησε ένα έλλειμμα θερμίδων. 


Οι ερευνητές έχουν υπολογίσει ότι 1 κιλό σωματικού λίπους αποθηκεύει περίπου 3.500 θερμίδες. Έτσι, ας υποθέσουμε ότι κόβεις 500 θερμίδες από την καθημερινή διατροφή. Δηλαδή 500 x 7 = 3.500 θερμίδες. Θα χάσεις 1 κιλό λίπους σε επτά ημέρες.

 

diet

pexels.com/photo/person-holding-green-vegetables-3629537/

 

Κινήσου περισσότερο
Θεωρητικά, αν κάψεις 200 επιπλέον θερμίδες την ημέρα μέσω άσκησης και κόψεις μόλις 300 θερμίδες από την καθημερινή σου διατροφή, θα καταλήξεις με έλλειμμα θερμίδων 3.500 στο τέλος της εβδομάδας - ένα κιλό λίπους που θα έχει φύγει .

Έτσι καταλαβαίνεις πως για να επιτύχεις αυτό το έλλειμμα 3.500 θερμίδων, μπορείς είτε να μειώσεις 500 θερμίδες την ημέρα μέσω δίαιτας, είτε να κάψεις επιπλέον θερμίδες την ημέρα μέσω άσκησης σε συνδυασμό με τη διατροφή.

 

Πηγή

 

κεντρική φώτο: pexels.com/photo/woman-showing-apple-and-bitten-doughnut-6551415/


 

Home