Thumbnail

Εσύ ξέρεις πόσο φυσιολογικό είναι το βάρος σου; Εσύ ξέρεις πόσο φυσιολογικό είναι το βάρος σου;

Αυτοί είναι οι βασικοί τρόποι αξιολόγησης
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι ο Δείκτη Μάζας Σώματος ήταν ένας καλός τρόπος για να υπολογίσουμε εάν το βάρος μας ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα.

Έρευνα όμως, από το Πανεπιστήμιο UCLA της Καλιφόρνια έδειξε ότι εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο χαρακτηρίζονται ως υπέρβαροι ή παχύσαρκοι  ενώ δεν εκδηλώνουν τις επιπλοκές που συνήθως σχετίζονται με το υπερβολικό βάρος. 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Rita Ora: Οι ασκήσεις που κάνει και έχει αυτά τα καλλίγραμμα πόδια


Πιο κάτω θα βρεις 4 ρεαλιστικούς τρόπους για να αξιολογήσεις το βάρος σου:


Περίμετρος μέσης
Το λίπος που συσσωρεύεται στην κοιλιά, σε αντίθεση με τις «αποθήκες» λίπους στα πόδια ή τους γλουτούς, αποτελεί παράγοντα κινδύνου για πληθώρα ασθενειών, κυρίως για την καρδιοπάθεια και το διαβήτη τύπου 2. Η περίμετρος της μέσης πρέπει να είναι μικρότερη από το ½ του ύψους. Για παράδειγμα, μια γυναίκα με ύψος 1,70 δεν πρέπει να έχει μέση μεγαλύτερη από 85 εκατοστά σε περίμετρο.

 

weight
pexels.com/photo/slim-woman-getting-on-scales-in-studio-6975472/

 

Παλμοί καρδιάς
Οι παλμοί καρδιάς σε κατάσταση χαλάρωσης είναι ενδεικτικοί της φυσικής κατάστασης, ασχέτως κιλών. Τοποθετήστε το δείκτη και το μεσαίο δάχτυλο του ενός χεριού στο εσωτερικό του καρπού ή στο λαιμό και μετρήστε τον αριθμό των παλμών σε διάστημα ενός λεπτού. Οι παλμοί της καρδιάς θεωρούνται φυσιολογικοί εάν κυμαίνονται μεταξύ 60 και 100 ανά λεπτό. Τα άτομα που δεν γυμνάζονται και περνούν πολλές ώρες της ημέρας σε καθιστή θέση τείνουν να έχουν περισσότερους παλμούς, κάτι που υποδεικνύει ότι η καρδιά τους καταπονείται.


Ποσοστό λίπους
Η μέτρηση του ποσοστού λίπους στο σώμα αξιολογεί τη σύνθεση του ίδιου του σώματος, διαχωρίζοντας το περιττό λίπος από την υγιή μυϊκή μάζα. Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι λιπομέτρησης, από το πιο απλό δερματοπτυχόμετρο έως την εξελιγμένη τεχνική της βιοηλεκτρικής ανάλυσης.


Βασικός μεταβολισμός
Ο βασικός μεταβολικός ρυθμός υπολογίζεται με βάση το ύψος, το βάρος, το φύλο, το επίπεδο δραστηριότητας και την ηλικία ώστε να αποδώσει τον αριθμό των θερμίδων που καίμε σε κατάσταση χαλάρωσης. Ο αριθμός που προκύπτει μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να υπολογίσουμε πόσες θερμίδες πρέπει να κόψουμε σε καθημερινή βάση ώστε να μην πάρουμε βάρος ή να διατηρηθούμε στο τρέχον βάρος μας.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο προπονητής της Jennifer Lopez σού δίνει λεπτομέρειες για την τέλεια φόρμα της

 

Πηγή

 

κεντρική φώτο: unsplash.com/photos/fiEG-Pk6ZyA

Home