Thumbnail

Καλλίγραμμα πόδια; 5 δυναμικές ασκήσεις για να τα πετύχεις Καλλίγραμμα πόδια; 5 δυναμικές ασκήσεις για να τα πετύχεις

Θα θες να το ξεκινήσεις σήμερα κιόλας!
Πόδια και γλουτοί είναι από τις περιοχές εκείνες που εμάς τις γυναίκες μας απασχολούν περισσότερα και τα βάζουμε σε προτεραιότητα, όταν πρόκειται για προπόνηση.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τελικά, γιατί οι αυστηρές δίαιτες δεν λειτουργούν;

 

Η star fitness trainer, Amanda Bisk, μοιράστηκε μέσα από τον Instagram λογαριασμό της ένα video με πέντε κορυφαίες ασκήσεις για τις περιοχές αυτές. Δοκίμασέ το σήμερα κιόλας, ενώ, ιδανικά, ένταξέ το στην εβδομαδιαία σου ρουτίνα τουλάχιστον δύο φορές. 

Η προπόνηση ποδιών που περιλαμβάνει: 


▪️1. LUNGE KNEE DROPS - τονώνει και γυμνάζει τα ισχία.

▪️2. GROIN SIDE LUNGE - απελευθερώνει τη βουβωνική περιοχή, ενεργοποιεί τους γλουτούς.

▪️3. GLUTE STRETCH - τονώνει τους γλουτούς και τη μέση.

▪️4. LONG LUNGE REACH - απελευθερώνει τη βουβωνική περιοχή και τους γλουτούς, κινητοποιεί την περιστροφή της σπονδυλικής στήλης.

▪️5. LOW SQUAT - τονώνει τους μηριαίους και τη βουβωνική περιοχή, ανοίγει τους γοφούς.

10 επαναλήψεις για κάθε άσκηση, αργά και ελεγχόμενα.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Amanda Bisk (@amandabisk)

 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο προπονητής της Jennifer Lopez σού δίνει λεπτομέρειες για την τέλεια φόρμα της

 

πηγή κεντρικής φώτο  

Home