Thumbnail

Κι όμως κάνεις το squat εντελώς λάθος Κι όμως κάνεις το squat εντελώς λάθος

Παιδεύεσαι αλλά δεν βλέπεις αποτελέσματα
Έχεις ακούσει σίγουρα τη συμβουλή πως δεν πρέπει να κατεβαίνεις κάτω από την παράλληλη γραμμή που σχηματίζουν οι μηροί σου με το έδαφος όταν λυγίζεις τα γόνατα. Κι όμως είναι λάθος!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 5 πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου εάν τρως μόνο μία φορά την ημέρα

 

Η κοινή παρανόηση είναι πως, όταν κατεβαίνεις πολύ χαμηλά στα καθίσματα, βλάπτεις τα γόνατά σου. Στην πραγματικότητα ισχύει το αντίθετο: Όταν σταματάς στις 90 μοίρες ή λίγο πιο πάνω, είσαι πιο ασταθής και ασκείται μεγαλύτερη πίεση στα γόνατα, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Sports Medicine. Ερευνητές βρήκαν, επίσης, πως όσο πιο χαμηλά κατεβαίνεις στο κάθισμα, τόσο περισσότερο γυμνάζονται οι γλουτοί. 

 

squat

pexels.com/photo/side-view-photo-of-woman-doing-squats-against-black-background-2417485/

Tips: 
Σπρώξε τα ισχία πίσω και κάτω και ώθησε τους γλουτούς προς τα πίσω. Αυτή η θέση προστατεύει τις αρθρώσεις σου και επιτρέπει στα γόνατα να ανοίξουν λίγο προς τα έξω. Γείρε τον κορμό σου μπροστά από τα ισχία μέχρι οι ώμοι σου να βρεθούν πάνω από το κέντρο των πελμάτων σου. Έτσι, το βάρος σου μοιράζεται ομοιόμορφα εξασφαλίζοντας πως όλοι οι βασικοί μύες από τους κοιλιακούς και κάτω παίρνουν φωτιά. Μόλις βυθιστείς κάτω από τις 90° χρησιμοποίησε τα ισχία για να ανέβεις με δύναμη ευθεία επάνω, και όχι προς τα μπρος, μέχρι να βρεθείς όρθια.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 5 λόγοι που μετά από ένα επεισόδιο υπερφαγίας, δεν χρειάζεται να λιμοκτονήσεις

 

Πηγή

κεντρική φώτο: pexels.com/photo/group-of-women-doing-exercise-inside-the-building-3775566/

 

Home