Αυτός ο διάσημος designer άνοιξε μια μπουτίκ ίδια με το μπάνιο του σπιτιού του

Το pop-up κατάστημα έχει το όνομα “Le Bleu” και όπως σημειώνει ο οίκος με αφορμή το λανσάρισμά του, “δημιουργήσαμε εμπειρίες Jacquemus που σχετίζονται με το νερό”. “Le Splash”, εξάλλου, ονομάζεται και η συλλογή του σχεδιαστή για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2022, που παρουσίασε στη Χαβάη.

Ο επισκέπτης θα έχει την ευκαιρία να ζήσει μια εμπειρία περιπλάνησης σε τρεις διαφορετικούς χώρους που έχουν στηθεί στα Selfridges. 

Αρχικά, υπάρχει το “The Corner shop” που μοιάζει μ' ένα σουρεαλιστικό μπάνιο φτιαγμένο από μπλε πλακάκια, με νιπτήρες και ντουζιέρες από τις οποίες τρέχει νερό, μια τεράστια οδοντόπαστα στη βιτρίνα, και φυσικά, ρούχα και αξεσουάρ Jacquemus, που θα βρει αποκλειστικά κανείς μόνο εδώ.

Διάβασε ακόμα: Το νυφικό παπούτσι της Carrie Bradshaw γίνεται παντόφλα Birkenstock

Έπειτα το “Le Vestiaire”, που μιμείται τα αποδυτήρια μίας πισίνας, τα οποία προσφέρουν στους αγοραστές μία 3D εμπειρία.  Τέλος, εδώ θα βρει κανείς και τον αυτόματο πωλητή “Jacquemus 24/24” από τον οποίο μπορεί να αγοράσει τις τσάντες Chiquito και Bambino, αποκλειστικά σε μπλε χρώμα (το μπλε της πισίνας, όπως το ονομάζει το brand) 24 το 24ωρο! 

Να θυμίσουμε ότι το concept του αυτόματου πωλητή “Jacquemus 24/24” ήταν αυτό με το οποίο το brand είχε λειτουργήσει το pop-up κατάστημα που άνοιξε πριν τα Χριστούγεννα στο Παρίσι, αφιερωμένο τότε στο ροζ χρώμα, ενώ είχε ακολουθήσει και το pop-up κατάστημα με αυτόματο πωλητή στο Μιλάνο, στην αυλή του Palazzo Clerici, το οποίο ήταν αφιερωμένο στο λευκό!

Διάβασε ακόμα: Η πρώτη εικόνα της Margot Robbie ως Barbie και μας έπεισε και όχι...
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ