Η καμπάνια του οίκου Gucci είναι το βίντεο που θα σε γεμίσει αισιοδόξια για ένα διαφορετικό αύριο

Μια άρτια οπτικοακουστική απόδραση, όπου τα ζώα αλληλεπιδρούν με τα μοντέλα που με μια παιδική αθωότητα τονίζουν με τον τρόπο τους την ισότητα όλων των ειδών και την αρμονική συνύπαρξη σε έναν ιδανικό κόσμο.

Η επιλογή των ζώων δεν είναι τυχαία και μάλιστα σχετίζεται με καλό σκοπό -συγκεκριμένα εγκαινιάζει τη συνεργασία του οίκου Gucci με το The Lion’s Share Fund, που προστατεύει είδη υπό εξαφάνιση στο φυσικό τους περιβάλλον.

Διάβασε ακόμα: Έρχονται τα πάνω-κάτω στη μόδα - Τέρμα και οι επιδείξεις για τον Saint Laurent στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού

Tα κορίτσια ντυμένα με ρούχα μιας vintage αισθητικής από τα 70s, με λίγα dark στοιχεία, granny chic μοκασίνια με τακούνι, oversized γυαλιά, χρωματιστά καλσόν και ψηλές κάλτσες, παντελόνια-καμπάνα, μίνι φορέματα, statement γιακάδες, γκλίτερ και ψυχεδελικά μοτίβα παρουσιάζουν την Pre-Fall 2020 συλλογή του οίκου στο μονοπάτι που χάραξε ο Michele.

Η καμπάνια έχει τον τίτλο So Deer To Me και αποτελεί μία ωδή για την ανάκτηση της αθωότητας, επιστροφή στην φύση και προσπάθεια για σύνδεση με την ζωή και το τώρα.

Την ίδια στιγμή, μέσω μίας άλλης ιδιαίτερης καμπάνιας, o ιταλικός κολοσσός προσπαθεί να βοηθήσει τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και την κρίσιμη μάχη με τον COVID-19, ενθαρρύνοντας την κοινότητα του οίκου, #GucciComminity, να δώσει όποιο ποσό μπορεί στο ίδρυμα των Ηνωμένων Εθνών, Solidarity Response Fund. Ξεκίνησε μέσα από τη πρωτοβουλία του σχεδιαστή και συμβούλου του οίκου Willy Ndatira, ο οποίος συνδύασε γάντια μιας χρήσης και λουλούδια που συμβολίζουν τη ζωή. Το μήνυμα που θέλει να περάσει ο ίδιος είναι εκείνο της αρμονίας, της γενναιοδωρίας και της αισιοδοξίας.

Διάβασε ακόμα: Η fashion editor του MyLife σε συμβουλεύει: Αν δεν έχεις ανακυκλώσιμα vintage κομμάτια στη ντουλάπα σου, δεν είσαι καθόλου ''ενημερωμένη''

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ