Κωνστάντια Δημητριάδου Κωνσταντίνου: Mας συστήνει το ολοκαίνουργιο Cassandra Ariadne The Brand

Της Κωνσταντίνας Γεωργίου 

Από δημοσιογράφος, director σε PR agency και τώρα, να τολμήσω να σε αποκαλέσω σχεδιάστρια ή σιχαίνεσαι τις ταμπέλες; 
Πόσο καλά με ξέρεις! (γέλια). Φυσικά και σιχαίνομαι τις ταμπέλες. Δεν είμαι σχεδιάστρια, αν όμως θέλεις πλέον να με αποκαλείς και δημιουργό, γίνεται. Δημιουργός όμως δεν ήμουν ανέκαθεν, εσύ που με ξέρεις; Δεν δημιουργούσα περιοδικά, καμπάνιες, events και brands για άλλους; Άρα, τι άλλαξε; Απλά δημιούργησα μαζί με την ομάδα μου στη Cal Creative Communication, ένα brand δικό μας, έτσι ακριβώς όπως το θέλαμε και το ονειρευόμασταν.  

Πόσο καιρό είχες στο μυαλό σου το Casandra Ariadne Τhe Βrand και πόσο καιρός χρειάστηκε για την υλοποίηση του, ειδικά αν συνυπολογίσει κανείς την τελειομανία που σε διακατέχει;
Πραγματικά με ξέρεις καλά! Ε λοιπόν, το σκεφτόμουν σοβαρά τα τρία τουλάχιστον τελευταία χρόνια και το έβαλα σε εφαρμογή πριν από σχεδόν ένα χρόνο. Ξεκινήσαμε να σχεδιάζουμε δειλά - δειλά τα πρώτα δείγματα πριν μήνες και να ψάχνουμε κορυφαίους προμηθευτές στο εξωτερικό. Ήταν μια μεγάλη διαδικασία να βρούμε ανθρώπους για να «ράψουν» κυριολεκτικά μαζί, τις σελίδες των notebooks μας, όπως ήταν μια εξίσου μεγάλη διαδικασία, να καταφέρουμε να δημιουργήσουμε luxury wish cards, έτσι ακριβώς όπως τις είχα στο μυαλό μου. Ό,τι έχουμε στο πρώτο μας drop, το φτιάξαμε στο εξωτερικό. 

Τι ακριβώς να περιμένει κανείς από το νέο σου, φιλόδοξο,  εγχείρημα; 
Υπέροχα stationery, σουβέρ, lifestyle items, τσαντάκια κλπ. Δεν θα τα δείτε ωστόσο όλα από το πρώτο drop, καθώς η προσπάθεια είναι να έχουμε νέες προσθήκες ανά τακτά χρονικά διαστήματα, οπότε θα πρέπει να μας παρακολουθείτε συχνά! Τον Ιούνιο, θα έχουμε ένα νέο drop και πάει λέγοντας.   

Δε θεωρείς πως είναι επίφοβη περίοδος για επαγγελματικά ανοίγματα ή συμμερίζεσαι την αντίληψη πως «η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς»
Εννοείται πως είμαι αυτής της σχολής. Να σου θυμίσω ότι και τη Cal Creative Communication, μέσα στη μεγάλη κρίση τη δημιούργησα και χωρίς ίχνος έπαρσης, νομίζω πως δεν τα πήγα άσχημα μέχρι στιγμής. Όταν τη δημιουργούσα, ονειρευόμουν ότι θα μου δινόταν η ευκαιρία να δουλέψω με brands που εκτιμούσα, από τον Hugo Boss μέχρι τη Bottega Gold, κι από τη Xiaomi μέχρι τη Reebok, οπότε δεν θα στο κρύψω, νιώθω χαρά και ευγνωμοσύνη που τα κατάφερα μέσα σε λίγα χρόνια.   

Η ίδια η Κασσάνδρα Αριάδνη, η κόρη σου, πώς αντέδρασε όταν μοιράστηκες μαζί της την πρώτη σου σκέψη για το brand; Ενθουσιάστηκε ή ζήτησε απλά να περιλαμβάνει και αθλητικά είδη; 
Ενθουσιάστηκε, εννοείται! Είναι μάλιστα, πολύ involved σε κάθε στάδιο της όλης διαδικασίας και αν και μόλις 11 ετών, ψάχνεται συνέχεια για να μου προτείνει πράγματα και νέες ιδέες. Είμαι πάρα πολύ εντυπωσιασμένη και συγκινημένη, από το πόσο, μα πόσο αφοσιωμένη είναι σε αυτό που προσπαθώ να χτίσω. Μπορεί να είναι αθλητικός τύπος, αλλά της αρέσει πολύ η αισθητική αυτού που κάνουμε με το brand. Εύχομαι ότι ο ενθουσιασμός της δεν θα την εγκαταλείψει σύντομα και ευελπιστώ ότι σε μια δεκαετία από σήμερα, θα μου επιτρέψει πρόωρη αφυπηρέτηση σε ένα ελληνικό νησί και θα αναλάβει φουλ δράση η ίδια (γέλια).    

Για μένα το στιλ είναι προσωπική υπόθεση. Το brand στην προκειμένη εκφράζει τη δική σου αισθητική. Θεωρείς πως ο κόσμος θα ταυτιστεί μαζί του; 
Πραγματικά, η αστείρευτη αγάπη εμένα και της ομάδας μου για το lifestyle, την τέχνη, τη μόδα, τη μουσική, την αρχιτεκτονική και τα ταξίδια, με ώθησαν να κάνω αυτό το βήμα. Το έκανα από ανάγκη εσωτερική. Δεν έκανα το βήμα έχοντας στο μυαλό μου ότι ο κόσμος πρέπει ντε και καλά να ταυτιστεί, ελπίζω όμως, ότι θα εκτιμήσει την αισθητική και την προσπάθειά μας.  

Στο δικό σου μυαλό, σε ποιο κοινό απευθύνεται; 
Απευθύνεται σε κάθε σύγχρονο άνθρωπο που επιθυμεί και αναζητά την υψηλή αισθητική και την ποιότητα. Σε κάθε έναν από εμάς, που ψάχνει το κάτι παραπάνω.  


 

Το λανσάρισμα θα γίνει στις 15 Μαΐου, μια ημερομηνία που έχει συναισθηματική αξία σύμφωνα με το εισαγωγικό σημείωμα του e-shop σου. Θα αποκαλύψεις τι το ξεχωριστό έχει για σένα αυτή η μέρα; 
Έχει όντως τεράστια συναισθηματική αξία για μένα αυτή η μέρα, καθώς είναι η ημερομηνία του γάμου μας με τον Δημήτρη. Φέτος στις 15 του Μάη, συμπληρώνουμε 17 χρόνια γάμου και λίγες μέρες μετά, 20 χρόνια μαζί. Δεν θα μπορούσα να επιλέξω άλλη ημερομηνία για να λανσάρουμε. Από εκεί, ξεκίνησαν όλα. Η ζωή μας, η οικογένειά μας, τα όνειρά μας και η δέσμευσή μας να πορευτούμε μαζί ως την αιωνιότητα.

INFO

Θα μπορείτε να βρείτε το πρώτο drop με υπέροχα notebooks, wish cards, σουβέρ κλπ. του Cassandra Ariadne The Brand:
- Στο Enso Vegan Lifestyle Bar, στη Λεμεσό.
- Στη Cal Creative Communication, στη Λευκωσία.
- Μέσω της εφαρμογής Fetch με δωρεάν delivery σε όλη την Κύπρο. 
- Μέσω της ιστοσελίδας www.cassandra-ariadne.com με δωρεάν delivery σε Κύπρο και Ελλάδα ενώ θα είναι διαθέσιμο και το delivery σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο. 

Ακολουθήστε το Cassandra Ariadne The Brand σε Facebook, Instagram και Pinterest, και γίνετε κομμάτι του ξεχωριστού lifestyle του
 

Φωτογραφίες: Χάρης Κυπριανού 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ