Tα events στην εποχή της πανδημίας: Συνέντευξη με μια event expert

Από μικρή είχε μανία με τη διοργάνωση των παιδικών γενεθλίων των μικρότερων παιδιών της οικογένειας της. Παράλληλα έγραφε μανιωδώς, διάβαζε εξίσου μανιωδώς και δήλωνε πολύ συνειδητοποιημένα από την ηλικία των οκτώ περίπου ετών, ότι ήθελε να γίνει δημοσιογράφος ή συγγραφέας. Μεγαλώνοντας κυνήγησε τα όνειρά της και έκανε λίγο-πολύ ότι φανταζόνταν από μωρό. Έγινε δημοσιογράφος, διεύθυνε πολλά περιοδικά αγαπώντας τα με πάθος, ενώ παράλληλα έκανε περάσματα από το ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Εν τέλει, επέλεξε απόλυτα συνειδητοποιημένα να αφοσιωθεί σε αυτό που της ταίριαζε περισσότερο από ο,τιδήποτε άλλο. Μέσω της Cal Creative Communication, επικεντρώθηκε στην παροχή δημοσίων σχέσεων μέσα από μια out of the box φιλοσοφία και στη διοργάνωση events, που προ πανδημίας ήταν talk of the town. Παρά τις περίεργες μέρες που διανύουμε, η Κωνστάντια δεν χάνει στιγμή την αισιοδοξία της, ενώ όχι μόνο δεν έχει "ρίξει" ταχύτητες, αλλά συνεχίζει ακάθεκτη να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα, αφού η ανόρθοδοξη σκέψη της -αν τη γνωρίζεις, αντιλαμβάνεσαι πλήρως τι εννοώ- είναι από τα συσταστικά της επιτυχίας της. Αν μπορούσε βέβαια να ήταν λιγότερο τελειομανής, η ομάδα της σίγουρα θα διοργάνωνε το δικό της mini party. 

Της Κωνσταντίνας Γεωργίου 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΧΑΡΗΣ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ

Πώς βίωσες την περίοδο της καραντίνας με όλη εκείνη την αβεβαιότητα, με το ένα event να ακυρώνεται μετά το άλλο; 
Θα είμαι όπως πάντα ειλικρινής. Δεν ήταν η καλύτερη περίοδος της ζωής μου (γέλια). Και παρά το γεγονός ότι συνέχισα να δουλεύω μαζί με την ομάδα μου (δεν κάναμε παρά ελάχιστες μέρες αποχή από το γραφείο), σε εμένα δεν «έκατσε» πολύ καλά η όλη φάση με την παρασκευή cakes στο σπίτι και τους τσελεμεντέδες. Μέχρι ενός σημείου ήταν ωραία, ναι. Περάσαμε περισσότερο χρόνο με τα παιδιά και τους συντρόφους μας, συγυρίσαμε τις γκαρνταρόμπες και περιποιηθήκαμε τους κήπους, όμως έπιανα τον εαυτό μου να σκέφτεται συχνά «και τώρα τι;». Μου έλειπε η τρέλα του γραφείου, ο «πυρετός» πριν από κάθε διοργάνωση και κυρίως τα ταξίδια.  

Υπήρχαν στιγμές κατά την περίοδο του lockdown που αισθανόσουν απελπισμένη βλέποντας τα σχέδια και τους κόπους σου να καταρρέουν; 
Απελπισμένη όχι. Ήξερα ότι όλο αυτό θα περνούσε κάποια στιγμή και ότι σύντομα θα επιστρέφαμε σε μια κάποια κανονικότητα. Παράλληλα, είχα τον άντρα μου να μου θυμίζει συνέχεια ότι στην ίδια θέση που βρισκόμουν εγώ, βρίσκονταν κι άλλοι. «Εσύ αγάπη μου και όλος ο πλανήτης!» ήταν η ατάκα που άκουγα συχνά. Δεν θα πω ψέματα πως δεν αγχώθηκα ή δεν ανησύχησα για το πόσο θα κρατούσε όλο αυτό ή πως σήμερα, με τη συνεχόμενη αύξηση κρουσμάτων, κοιμάμαι κάθε βράδυ το ίδιο ήσυχα. Όμως προσπάθησα και προσπαθώ να παραμένω αισιόδοξη. Με το που τέλειωσε η καραντίνα έφυγα. Στην Άνδρο εκείνες τις πρώτες μέρες μετά το lockdown, ηρέμησα, ανασκουμπώθηκα και ήρθα πίσω αποφασισμένη να προσπαθήσω να ελέγξω λίγο καλύτερα το άγχος μου. 

Επειδή είσαι φύσει αισιόδοξος άνθρωπος! Με ποιο τρόπο λειτούργησε εποικοδομητικά για σένα αυτή η δύσκολη περίοδος; 
Ήρθα σε καλύτερη επαφή με το «μέσα» μου, αφουγκράστηκα τις βαθύτερες ανάγκες μου, ανέλυσα τα θέλω μου και έβαλα νέους στόχους σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.  

Πώς αναδιαμορφώνονται πλέον τα events με όλα τα αυτά τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης που επικρατούν; 
Το σκηνικό άλλαξε άρδην, η δική μας προσέγγιση ως event experts επίσης άλλαξε άρδην και πλέον, έχουμε ως προτεραιότητα την ασφάλεια εμάς αλλά και όσων παρευρίσκονται σε αυτά. Αγαπήσαμε ξαφνικά με πάθος τους εξωτερικούς χώρους, τους κήπους και τα αντισηπτικά. 

Θεωρείς πως θέλοντας και μη, μπήκαμε σε μια νέα εποχή σε ό,τι αφορά τα events; 
Εννοείται. Εδώ δεν βγαίνουμε καλά - καλά από το σπίτι μας, συμπεριλαμβανομένου του εαυτού μου, τα events θα έμεναν ανεπηρέαστα; Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι ακόμα και έτσι, δεν πρέπει να κάνουμε events με concept, όραμα, στρατηγική, αισθητική, εκπληκτικό planning και ανεξάντλητο πάθος. 

Ποια κριτήρια πρέπει να πληροί για σένα ένα event για να το χαρακτηρίσεις ως επιτυχημένο; 
Με ενδιαφέρει τα events μου να έχουν αλληλεπίδραση. Με ενδιαφέρει αφού έχουν τελειώσει, να συζητιούνται ακόμα. Για να το επιτύχουμε ωστόσο αυτό, αντιλαμβάνεστε ότι πρέπει κάθε φορά, να μπούμε μαζί με την ομάδα μου σε μια δημιουργική διαδικασία, να ψάξουμε νέες ιδέες, να παλέψουμε για τη δημιουργία εκείνου του wow factor που νιώθουμε ότι επιβάλλεται να έχει το εκάστοτε event μας. Πιστεύω επίσης, ότι παίζει τεράστιο ρόλο η ομάδα που διοργανώνει μια εκδήλωση. Η δική μου ομάδα, η dream team της Cal Creative Communication, δεν είναι κάτι λιγότερο από μια ομάδα επαγγελματιών με την οποία έχω κοινό κώδικα επικοινωνίας, αισθητικής και τελειομανίας. Για μένα, είναι εξαιρετικά σημαντικά και τα τρία. Επειδή με γνωρίζεις προσωπικά, νομίζω ξέρεις πόσο τεράστια σημασία δίνω στην κάθε λεπτομέρεια. Ναι, το παραδέχομαι, πάσχω από OCD! (γέλια).  

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: Γωγώ Αλεξανδρινού: Η Διευθύντρια του καναλιού της Digital Tree, αποκαλύπτεται! (Βίντεο) 

Σου λείπουν όλα εκείνα τα events που διοργάνωνες;

Συχνά μου λείπουν, ναι. Το πιστεύεις όμως ότι προτιμώ να κάνω λίγο υπομονή ακόμα, παρά να διοργανώσω events ξενέρωτα και… αποστασιοποιημένα; Δεν νιώθω ότι τα δικά μας τουλάχιστον events, θα είναι τα ίδια, αν δεν μπορείς να αγκαλιαστείς σε αυτά και να τσουγκρίσεις γελώντας τα ποτήρια σου. Τα δικά μας events εξελίσσονταν συχνά σε μια «γιορτή», σε ένα πάρτι από εκείνα που επέστρεφες στο σπίτι λίγο ζαλισμένος και μονολογούσες «μα τι υπέροχα περάσαμε!». Ας κάνω λοιπόν, υπομονή. Εκείνες οι μέρες θα έρθουν και πάλι.  

Πώς διατηρείς την ισορροπία ανάμεσα σε αυτά που θέλει ο πελάτης, το budget και την προσωπική σου αισθητική, καθώς κάποιος που σε γνωρίζει, ξέρει πως έχεις έντονη άποψη πάνω σε αυτό το κομμάτι; 
Είμαι τυχερή γιατί έχω πελάτες που με εμπιστεύονται. Ξέρουν ότι υπάρχει λόγος που θα επιμείνω πχ στο να έχουμε ένα καλό κρασί ή που θα επιλέξω τα συγκεκριμένα λουλούδια ή τα συγκεκριμένα ποτήρια. Καταλαβαίνουν τη σημασία της λεπτομέρειας, η οποία θα κάνει την διαφορά. Συχνά τονίζω στους πελάτες μας να μην κρίνουν τα πάντα βάση τιμής. Συνήθως υπάρχει λόγος που ένα catering είναι πιο ακριβό από κάποιο άλλο. Υπάρχει λόγος που η εκτύπωση μιας πρόσκλησης στοιχίζει λίγο παραπάνω από μια άλλη. Τα πάντα είναι θέμα ποιότητας. Αν ωστόσο κατά τη διάρκεια του budgeting ενός event, αντιληφθούμε ότι βγαίνουμε εκτός, θα προσπαθήσουμε αυτόματα να βρούμε εναλλακτικές. Και δεν θα προσπαθήσουμε να βρούμε εναλλακτικές για χάρη της εναλλακτικής. Θα βρούμε άλλες προτάσεις και λύσεις που θα είναι οπωσδήποτε αξιοπρεπείς και θα ανταποκρίνονται στα standards μας. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα: είναι ΟΚ να μην σερβίρεις σαμπάνια αν δεν βγαίνεις με το budget σου, αλλά δεν είναι ΟΚ το cocktail bar σου να είναι φτωχικό και ελλιπές. Δεν βρίσκω λογική στο να κάνεις κάτι απλά για να πεις ότι το έκανες. 

Σε τι άλλο ειδικεύεται η Cal Creative Communication; 
Είμαστε ουσιαστικά ένα one - stop agency δημιουργικής επικοινωνίας, άρα μπορούμε να ανταποκριθούμε τέλεια στις ανάγκες ενός brand, μιας επιχείρησης, ενός επιχειρηματία. Μπορούμε να κάνουμε σχεδόν τα πάντα, από το να σχεδιάσουμε το λογότυπό σου και να δημιουργήσουμε το brand identity σου, μέχρι το να χειριστούμε πλήρως τα social media και τις δημόσιες σχέσεις σου. Θα σχεδιάσουμε τα events σου και θα γίνουμε οι καλύτεροί σου φίλοι, επειδή μαζί μας θα μπορείς να είσαι ήσυχος, θα νιώθεις ασφάλεια και θα ξέρεις ότι θα έχεις κορυφαίο client service. Προσφέρουμε επίσης υπηρεσίες personal branding και image consulting, ενώ ξεχωρίζουμε θεωρώ και για το γεγονός ότι καταφέρνουμε οι καμπάνιες μας να γίνονται πραγματικά talk of the town. 

Πάντως, σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα η Cal κατάφερε να ξεχωρίσει και να κερδίσει σημαντικούς και μεγάλους πελάτες. Ποιο θα έλεγες πως είναι το μυστικό της επιτυχίας σου;
Τίποτα άλλο πέρα από τη σκληρή δουλειά. Είμαι τελειομανής, είμαι workaholic και θέτω πάντα πάρα πολύ υψηλούς στόχους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δουλεύω πολύ σκληρά για να τους κατακτήσω. Είμαι στρατιώτης, έχω τρομερή στοχοπροσήλωση και ασύλληπτη πειθαρχία όσο αφορά στη δουλειά. Επίσης, έμαθα να ακούω το ένστικτό μου και να επιλέγω συνεργάτες οι οποίοι δεν θα με εκθέσουν. Το θεωρώ προτέρημα. 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χαρούλα Αλέξη: Όσα αποκάλυψε για το νέο κανάλι της Digital Tree! (Βίντεο)

Η Κωνστάντια Δημητριάδου aka “Τhe boss” είναι αυστηρή με τους συνεργάτες της; 
Είμαι, ναι. Είμαι απαιτητική και θέλω η ομάδα μου να έχει επαγγελματισμό, συνέπεια και ευγένεια. Είμαι όμως την ίδια στιγμή και δίκαιη. Θα τους δώσω το credit, θα αναγνωρίσω την προσπάθεια και θα αφιερώσω χρόνο και χρήματα για να τους κάνω καλύτερους, να τους εξελίξω και να τους πάω ένα βήμα παρακάτω. Είμαι team player στο 100%, θέλω όμως οι players να προπονούνται και να γίνονται καλύτεροι, να έχουν μια εξέλιξη. Αυτό περιμένω από αυτούς, την ίδια στιγμή όμως, δεν απαιτώ και τίποτα λιγότερο από τον εαυτό μου.  

Έχεις καταφέρει να περιορίσεις την τελειομανία που σε χαρακτηρίζει ή αν ρωτήσω την ομάδα σου θα μου πει πως “δεν παλεύεται”; 
Σίγουρα θα σου πει πως δεν παλεύεται (γέλια). 

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια της Cal ή με την πανδημία έμαθες να είσαι πιο επιφυλακτική και συγκρατημένη; 
Έχουμε σχέδια, εκείνα που είχαμε δηλαδή και πριν την πανδημία, τα οποία πήραν λίγο παράταση. Πάντα ήμουν πολύ σκεπτόμενος άνθρωπος, δηλαδή σκεφτόμουν κάθε κίνησή μου και δύο και τρεις και τέσσερεις φορές, οπότε δεν άλλαξε ουσιαστικά κάτι με την πανδημία. Η πανδημία μού θύμισε απλά, ότι δεν πρέπει να θεωρώ τίποτα δεδομένο, ότι δεν μπορώ να ελέγξω τα πάντα. Ότι πρέπει να ζω περισσότερο το σήμερα και ότι η ζωή είναι εκπληκτικά όμορφη για να την σπαταλώ σε ανούσιες πράξεις, σχέσεις και καταστάσεις. Τα επόμενα πλάνα της Cal θα πραγματοποιηθούν στο σωστό timing και εμείς θα «δώσουμε πόνο» μέχρι να πετύχουν. Επειδή #sorrynotsorry την αποτυχία δεν την βλέπω ως επιλογή. 

  ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: Digital: Η παρουσίαση προγράμματος του πρώτου διαδικτυακού καναλιού της Κύπρου (Βίντεο) 

Info: Η Κωνστάντια Δημητριάδου είναι Director, PR & Media Expert στην Cal Creative Communication (www.cal-creative.com).  

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ