Πάθαμε πλάκα! Η YSL Beauty ''έστησε'' βενζινάδικο στο Coachella
Το πρωτότυπο pop-up store - μια make-up όαση, όπως την περιγράφει το brand, που στήθηκε για τρεις μέρες στο δρόμο προς το θρυλικό φεστιβάλ μουσικής στην έρημο της Καλιφόρνια, υποδέχεται κάθε κορίτσι που θέλει να εξερευνήσει με ένα διαφορετικό τρόπο όλες τις τάσεις στο μακιγιάζ και τα νέα προϊόντα του οίκου, από το Touche Éclat High Cover Radiant Concealer που μόλις κυκλοφόρησε μέχει το Rouge Volupté Shine lipstick.
Το... βενζινάδικο με αντλίες στις οποίες αναγραφόταν το logo του οίκου, ρετρό καπριολέ αυτοκίνητα που παρέπεμπαν στα 50s και 60s, και μαύρα μπαλόνια-καρδιές δεν άφησε ασυγκίνητη κανένα από τα ''it'' girls που πέρασε μια βόλτα για μια πόζα μπροστά από το εντυπωσιακό σκηνικό.
Διάβασε ακόμα: Οι 4 μεγάλες beauty τάσεις που είδαμε στο Coachella
Πρωταγωνίστρια σε όλο αυτό η Kaia Gerber φυσικά, ambassador της YSL Beauty που γύρισε ένα εκπληκτικό βίντεο στα πλαίσια της καμπάνιας του οίκου που αξίζει να δεις.
Η 16χρονη κόρη της Cindy Crawford και πλέον ένα από τα πιο περιζήτητα πρόσωπα στο χώρο του μόντελινγκ βρέθηκε εκεί για να παρακολουθήσει το μουσικό φεστιβάλ, αλλά και για να συμμετάσχει στη νέα ενέργεια της YSL Beauty ''Hit the Road''.
Το glam rock μακιγιάζ της Kaia, επιμελήθηκε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Tom Pecheux, και το αποτέλεσμα ήταν απλά εκρηκτικό:
Διάβασε ακόμα: Η Kaia Gerber είναι η νέα πρέσβειρα του μακιγιάζ