Η Gigi Hadid στην πρώτη της καμπάνια για τον οίκο Burberry υποδύεται 4 διαφορετικούς ρόλους
«Ήθελα να συνεργαστώ με τη Gigi πάρα πολύ καιρό, γνώριζα ωστόσο ότι έπρεπε να περιμένω την κατάλληλη στιγμή και το σωστό project», ανέφερε ο Creative director του οίκου Riccardo Tisci στο WWD.
Και το σωστό project δεν ήταν τελικά άλλο από τη νέα Monogram συλλογή, την πρώτη του Tisci για τον οίκο Burberry.
Η νέα σειρά περιλαμβάνει το μονόγραμμα, εμπνευσμένο από τα αρχεία του οίκου και σχεδιασμένο από τον εξέχοντα Άγγλο καλλιτεχνικό διευθυντή/ γραφίστα Peter Saville. Το μονόγραμμα αποτελείται από ένα σύμπλεγμα των γραμμάτων Bs και Ts (από τα αρχικά του Thomas Burberry, ιδρυτή του οίκου) και έχει χρώμα πορτοκαλί, λευκό και χρυσό. Το λογότυπο είναι καθαρό, σε γραμματοσειρά sans-serif και πιο μοντέρνο, με έντονα κεφαλαία γράμματα.
Η Gigi Hadid στην καμπάνια ενσαρκώνει τέσσερις διαφορετικούς χαρακτήρες, Αυτόν της κυρίας, του τζέντλεμαν, του κοριτσιού και του αγοριού.
Η συλλογή αποτελείται από haute couture κομμάτια, αξεσουάρ, ακόμη και στρώμα για γιόγκα.Θα διατίθεται σε επιλεγμένα καταστήματα Burberry σε όλο τον κόσμο, αλλά και online από τις 22 Μαΐου.
Διάβασε ακόμα: Στη νέα καμπάνια του Calvin Klein πρωταγωνιστής είναι... όλο το νεαρό Χόλιγουντ