Το κίτρινο είναι το χρώμα της σεζόν
Όπως αποδεικνύεται η αγάπη για το συγκεκριμένο χρώμα δεν προέκυψε από influencers και συντάκτες που συμμετείχαν στις κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2018, αλλά από την Generation Z, την ηλικιακή ομάδα που έχει γεννηθεί μεταξύ των μέσων της δεκαετίας του '90 και των αρχών του '00, σύμφωνα με το περιοδικό Forbes, καθώς εκφράζει την ελπίδα της για το μέλλον!
Δεκάδες celebrities τόλμησαν το κίτρινο στο κόκκινο χαλί και το αποτέλεσμα τις δικαίωσε. Η Beyoncé, μάλιστα, επίλεξε ένα κίτρινο Roberto Cavalli φόρεμα για τις ανάγκες του βίντεο του τραγουδιού Hold Up του album της Lemonade.