Thumbnail

O Οίκος Burberry «αποτέφρωσε» φέτος ρούχα αξίας 31 εκατομμυρίων ευρώ O Οίκος Burberry «αποτέφρωσε» φέτος ρούχα αξίας 31 εκατομμυρίων ευρώ

Και αυτό για να εμποδίσει το στοκ του να καταλήξει στη «γκρίζα αγορά» και να αγοραστεί από τους «λάθος ανθρώπους»
Οι πωλήσεις του brand έχουν μειωθεί κατακόρυφα, με αποτέλεσμα να αυξάνεται και η αξία των προϊόντων που καταλήγουν ετησίως στην... πυρά

Ο βρετανικός Οίκος Burberry «αποτέφρωσε» φέτος ρούχα αξίας 28 εκατομμυρίων λιρών (31 εκατομμυρίων ευρώ), προκειμένου να εμποδίσει το στοκ της να καταλήξει στη «γκρίζα αγορά» και να αγοραστεί από τους «λάθος ανθρώπους». 

Η Burberry, γνωστή για τις ακριβές καμπαρτίνες της, η τιμή των οποίων ανέρχεται στα 1.600 ευρώ, επιδίδεται στη συγκεκριμένη πρακτική εδώ και χρόνια. Αυτό που έχει αλλάξει ωστόσο, είναι η αξία των «περισσευούμενων» ρούχων που καίγονται κάθε χρόνο, η οποία έχει αυξηθεί κατά... 50% την τελευταία διετία. 

Αιτία αυτής της αύξησης είναι η συνεχιζόμενη μείωση των πωλήσεων της φίρμας με το χαρακτηριστικό καρό σχέδιο, μείωση που ωστόσο δεν έχει «ρίξει» ούτε ευρώ τις τιμές.

burbery

Ρούχα αξίας άνω των 90 εκατομμυρίων λιρών έχουν καταστραφεί από τη φίρμα μέσα στην τελευταία διετία, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν εχθές στη δημοσιότητα. Το γεγονός αυτό, σύμφωνα με τα βρετανικά ΜΜΕ, έχει προκαλέσει οργή στους μετόχους της εταιρείας, που αναρωτιούνται γιατί δεν τους προσφέρθηκε μέρος των επιπλέον ρούχων, αντί να καταλήξει στη φωτιά.

Εκπρόσωποι της Burberry, η αξία της οποίας εκτιμάται στα 10,8 δισεκατομμύρια ευρώ από το Forbes, παραδέχτηκαν στους Times ότι το στοκ που μένει απούλητο αποτεφρώνεται, προκειμένου η εταιρεία να προστατέψει την πνευματική της ιδιοκτησία και την αξία της φίρμας της. Ωστόσο, έσπευσαν να διαβεβαιώσουν το κοινό ότι χρησιμοποιούν ειδικά μηχανήματα για την καύση, τα οποία εξασφαλίζουν ότι δεν σημειώνεται σπατάλη ενέργειας.

burbery

Σύμφωνα με γνώστες του χώρου, η ετήσια καύση του απούλητου στοκ αποτελεί συνήθη πρακτική για τις μάρκες πολυτελείας, που δεν θέλουν να προϊόντα τους να καταλήξουν σε άλλους διαύλους διανομής, με τιμές έκπτωσης και να αγοραστούν από τον «λάθος τύπο καταναλωτή». Μεταξύ των brand που καταστρέφουν τα απούλητα προΐόντα τους σε ετήσια βάση είναι η Richemont, ιδιοκτήτρια εταιρεία των φιρμών Cartier και Montblanc, η οποία κατέστρεψε ρολόγια αξίας 451 εκατομμυρίων ευρώ μέσα σε δύο χρόνια, αφού πρώτα αγόρασε το απούλητο στοκ από κοσμηματοπώλες.  

Πηγή 

Home