Η μείωση κατά 7% κατά το τελευταίο τρίμηνο, που σημειώθηκε στις πωλήσεις στα καταστήματα της Victoria’s Secret, που άνοιξαν την τελευταία χρονιά, σύμφωνα με τα στοιχεία της μητρικής εταιρείας L Brands (LB), είναι ένα δείγμα της πτώσης που φαίνεται να σημειώνει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια.
Ο οίκος των ''Αγγέλων'' δεν κατάφερε, όπως όλα δείχνουν να προσαρμοστεί στη ζήτηση των καταναλωτών για πιο εξατομικευμένες λύσεις σε εσώρουχα και διαφημιστικές καμπάνιες.
Πέρα από τα εντυπωσιακά fashion shows με διάσημα supermodels, η Victoria’s Secret δεν έχει να προσφέρει τίποτα περισσότερο στην σύγχρονη γυναίκα αφού είναι κολλημένη στο ίδιο παλιομοδίτικο μοτίβο: push-up σουτιέν φορεμένα από καλλίγραμμα μοντέλα. Μια συνταγή που ενώ στο παρελθόν την βοήθησε να κυριαρχήσει στον χώρο των εσωρούχων πλέον μοιάζει βαθιά επιφανειακή.
Αντίθετα, νέες εταιρείες με πιο σύγχρονες ιδέες φαίνεται να σημειώνουν επιτυχία με φθηνότερα εσώρουχα, πιο άνετα με λιγότερο συγκεχυμένα μεγέθη και, κυρίως, με μοντέλα που δεν χρησιμοποιούν Photoshop στις διαφημιστικές τους καμπάνιες.
Λαμπρό παράδειγμα η σειρά «Savage x Fenty» της Rihanna, που θέτει στους πρωταρχικούς της στόχους τον εκδημοκρατισμό των χρηστών σε όλα της τα σόου. Μεγάλα και μικρά νούμερα, μοντέλα όλων των μεγεθών, χρωμάτων και σεξουαλικού προσανατολισμού είναι πλέον αναγκαίες επιταγές σε οποιαδήποτε καμπάνια μόδας.
Την ίδια στιγμή η εταιρεία εσωρούχων ThirdLove παράλληλα με το μοντέλο Robyn Lawley ξεκίνησαν πρόσφατα ένα αίτημα σε συνεργασία με τον οργανισμό Change.org να μποϋκοτάρουν την περσινή πασαρέλα της Victoria’s Secret σε μια προσπάθεια να αναγκάσει το εμπορικό σήμα να «είναι πιο σχετική με την εποχή της και να συμπεριλάβει μοντέλα όλων των σωματότυπων και μεγεθών στο σόου». Δεν έφταναν όλα αυτά, επιδραστικές προσωπικότητες από τον χώρο της μόδας, όπως η Chrissy Teigen και η Ashley Graham, δηλώνουν απογοητευμένες από την εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι τον Δεκέμβριο, στην ετήσια επίδειξη μόδας η εταιρεία καταποντίσθηκε με κακές κριτικές, ενώ έκλεισε πέρυσι 30 καταστήματα. Η εταιρεία έχει χάσει συνολικά 3,8 εκατομμύρια πελάτες κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών από αντιπάλους όπως η Amazon (AMZN) και η American Eagle’s (AEO) Aerie, σύμφωνα με εκτιμήσεις από τον Neil Saunders, αναλυτή της GlobalData Retail.
«Βλέπουμε με φρέσκια, σκληρή ματιά τα πάντα στην επιχείρηση, πλέον», ανέφερε ο Burgdoefer για προγραμματισμένες αλλαγές που επιδιώκει για να διορθώσει τα πάθη της εταιρείας. Σημειώνοντας πως η Victoria’s Secret έχει ακόμα περισσότερα από 950 καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες και ο ανταγωνισμός στη βιομηχανία εσωρούχων έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, από νέες εταιρείες χωρίς διάσημα μοντέλα στις καμπάνιες.
Η εταιρεία δεν απέκλεισε το οριστικό τέλος και στις μεγαλεπήβολες επίδειξης μόδας, που η μάρκα διοργάνωνε με μεγαλοπρέπεια κάθε χρόνο.
Οι New York Times ανέφεραν ότι μόνο το σόου του 2016 στο Παρίσι κόστισε 20 εκατομμύρια δολάρια, το οποίο ισχυρίστηκε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας Victoria’s Secret, Ed Razek, πως ήταν «η πιο ακριβή επίδειξη μόδας που πραγματοποιήθηκε ποτέ».
Για να δούμε τι επιφυλάσσει το μέλλον στην διάσημη εταιρεία με τα ''Αγγελάκια''. Είναι αυτή η αρχή του τέλους;