Με ένα καινούργιο παγκόσμια πρόγραμμα που θα κοστίσει στην εταιρεία 10 εκατομμύρια δολάρια η διάσημη φίρμα αποφάσισε να κάνει ριζικές αλλαγές. Με τον τίτλο «Gucci Changemakers», φιλοδοξεί να προωθήσει την ποικιλομορφία και την συμμετοχικότητα σε όλη την εταιρεία με ένα σχέδιο πολλαπλών δράσεων.
Να υπενθυμίσουμε ότι μόλις τον περασμένο μήνα, ο οίκος προκάλεσε τεράστιο σάλο στα social media, όταν κυκλοφόρησε ένα πουλόβερ που μοιάζει με μαύρο πρόσωπο. Και η πρωτοβουλία αυτή ήταν ένας τρόπος ο οίκος να εξιλεωθεί στα μάτια των φαν του, ενώ μάλιστα προηγουμένως εξέδωσε και δελτίο τύπου στο οποίο απολογείται για όσους έθιξε και προσέβαλε με την συλλογή του.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τρεις ξεχωριστές βαθμίδες: το ταμείο επιχορηγήσεων Gucci Changemakers, ένα πρόγραμμα υποτροφιών και μια εθελοντική πρωτοβουλία σε επίπεδο εταιρείας.
Και τα τρία προγράμματα αποσκοπούν στην προώθηση της φυλετικής ποικιλομορφίας τόσο στην εταιρεία όσο και στη βιομηχανία μόδας στο σύνολό της. Οι αλλαγές έρχονται μετά την συνάντηση του Harlem couturier, Ντάπερ Νταν (ο οποίος έχει συνεχή συνεργασία με το εμπορικό σήμα) με τον CEO της Gucci και τον πρόεδρο Μάρκο Μπιζάρι να εκφράσει έντονα τις ανησυχίες του.
«Θα επενδύσουμε σημαντικούς πόρους για την ενοποίηση και ενίσχυση των κοινοτήτων μας στη Βόρεια Αμερική, με έμφαση σε προγράμματα που θα επηρεάσουν τη νεολαία και την Αφρο-Αμερικανική κοινότητα», δήλωσε ο Μπιζάρι σε δήλωση του εμπορικού σήματος. «Πιστεύω στην υπόσχεση της επόμενης γενιάς και μέσω του ταμείου υποτροφιών μας θα δημιουργήσουμε επίσης περισσότερες ευκαιρίες για ταλαντούχους νέους με διαφορετικό υπόβαθρο για να αποκτήσουν πρόσβαση στη βιομηχανία της μόδας».
Ο Νταν ανάρτησε στο Instagram μια δημοσίευση για να μοιραστεί την πρόοδο σχετικά με τη νέα πρωτοβουλία της Gucci, αποκαλύπτοντας ότι συνεργάζεται στενά με το εμπορικό σήμα για να βοηθήσει στην προώθηση τέτοιων αλλαγών.
Ωστόσο αυτό δεν άφησε ευχαριστημένους τους φαν του οίκου, που έσπευσαν στα social media να τονίσουν το γεγονός ότι ο οίκος επικεντρώθηκε μόνο στην Αφροαμερικανική κοινότητα της Νότιας Αμερικής, χωρίς να λαμβάνει καθόλου υπόψη τον υπόλοιπο κόσμο
Πολλοί μάλιστα έσπευσαν να τονίσουν ότι το χρήμα δεν είναι η λύση του προβλήματος, ενώ άλλοι θεώρησαν χειρότερα ρατσιστικό το γεγονός ότι ο οίκος επέλεξε να επικεντρωθεί στη Νότια Αμερική.
Δείτε πιο κάτω μερικά από τα σχόλια των χρηστών στο Twitter:
Τώρα τι θα σκεφτεί η εταιρεία για να το ''σώσει'' όλο και να αντιστρέψει το κλίμα κανείς δεν ξέρει, πάντως σίγουρα οι εξελίξεις θα έχουν ενδιαφέρον. Το μόνο που ευχόμαστε είναι να έχουν καλούς επικοινωνιολόγους, αλλιώς την έβαψαν... #damagecontrol.
Διάβασε επίσης: Το νέο εξώφυλλο της Vogue προκαλεί αντιδράσεις στο Twitter