Η Καίτη Γαρμπή θέλησε να ενημερώσει τους θαυμαστές της για ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει, αναφέροντας ότι αναγκάζεται να προχωρήσει στην ακύρωση τριών προγραμματισμένων συναυλιών της.
Διάβασε επίσης: Διονύσης Σχοινάς: Η τρυφερή ανάρτηση όλο αγάπη για τα γενέθλια της Καίτης Γαρμπή (Φωτό)
Με ένα βίντεο που ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η δημοφιλής τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για την κατάσταση της υγείας της, ζητώντας την κατανόηση του κοινού καθώς οι ιατρικές οδηγίες δεν της επιτρέπουν να συνεχίσει κανονικά τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις το προσεχές διάστημα.
«Στον τελικό του Just The 2 Of Us έπαθα μια πολύ γερή ψύξη. Η ψύξη αυτή μου άφησε ένα στραβό χειλάκι το οποίο παλεύω με κορτιζόνη για να επανέλθει εδώ και περίπου ένα μήνα. Κάθε μέρα όλο και κάτι γίνεται και βελτιώνεται. Όμως, η ψύξη αυτή εξελίχθηκε και σε βαριά φαρυγγολαρυγγίτιδα.
Ο γιατρός διέγνωσε έντονο οίδημα στις φωνητικές μου χορδές και μου επέβαλε αφωνία για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες και ειδική αγωγή για να μην κινδυνεύσει η φωνή μου», ανέφερε η Καίτη Γαρμπή.
Δες το βίντεο:
Διάβασε επίσης: Σχοινάς για Γαρμπή: «Πριν παντρευτούμε μου έχει κάνει τρελά πράγματα» - Η αναφορά στο... κοινό πορτοφόλι