Προς το τέλος της πρώτης δεκαετίας του 2000 τα social media μπήκαν δυναμικά στη ζωή μας, με το Facebook και το Twitter να απαριθμούν τους περισσότερους χρήστες. Κατά τη διάρκεια της δεύτερης δεκαετίας (2010-2020) στη λίστα με τα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης προστέθηκε το Instagram, το οποίο κατάφερε αν όχι να ξεπεράσει, να φτάσει σίγουρα τη δυναμικότητα του Facebook και να κερδίσει επάξια τη θέση του.
Αφού η δημοσίευση μικρών βίντεο γίνει κτήμα σου και δώσεις στον αλγόριθμο αυτό που χρειάζεται, θα μπορούσες να κάνεις μερικά live βίντεο, τα οποία είναι εξίσου σημαντικά για το engagement. Προσοχή, το γεγονός ότι δημιούργησες επιπρόσθετο περιεχόμενο δε σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσεις να κάνεις post φωτογραφιών και stories, διότι μέσα από αυτά αυξάνεται η αλληλεπίδραση με άλλους λογαριασμούς.