Thumbnail

Celestyal Olympia: Ταξιδέψαμε 7 ημέρες στο Μυθικό Αρχιπέλαγος και περάσαμε συγκλονιστικά! (Φώτος) Celestyal Olympia: Ταξιδέψαμε 7 ημέρες στο Μυθικό Αρχιπέλαγος και περάσαμε συγκλονιστικά! (Φώτος)

Είναι εμπειρία – Επιβάλλεται να το ζήσεις
Η πανδημία του κορονοϊού τον τελευταίο ενάμιση χρόνο άλλαξε ριζικά την καθημερινότητα μας, ενώ ξεχάσαμε (σχεδόν) πως είναι οι απλές απολαύσεις της ζωής, όπως ένα όμορφο ταξίδι με συγγενείς και φίλους.

Η τελευταία φορά που ταξίδεψα ήταν τον Ιούνιο του 2018, (ναι, είναι αλήθεια) σε μια τετραήμερη κρουαζιέρα μαζί με συναδέλφους, πάλι με τη Celestyal Cruises.

Η κατάσταση με την πανδημία με έκανε να μην σκέφτομαι τα ταξίδια, μέχρι που χτύπησε το τηλέφωνο μου στα τέλη Ιουνίου.

Στην άλλη γραμμή ήταν η Ευαγγελία από την Action Global Communications όπου με προσκαλούσε σε μια 7ήμερη all-inclusive κρουαζιέρα με το Celestyal Olympia, με την ονομασία «Μυθικό Αρχιπέλαγος».

Όπως με ενημέρωσε το κρουαζιερόπλοιο θα αναχωρούσε από τη Λεμεσό και θα κάναμε στάση σε: Κρήτη (Άγιος Νικόλαος), Λαύριο (Αθήνα), Θεσσαλονίκη, Μύκονο, Σαντορίνη και Ρόδο.

Πριν καν ολοκληρώσει την πρόταση της, η απάντηση μου ήταν ένα μεγάλο «Ναι», ενώ με επιβεβαίωσε πως θα τηρούνταν όλα τα πρωτόκολλα για την πανδημία και θα ταξιδεύαμε με ασφάλεια… έτσι και έγινε!

Αμέσως ξεκίνησα να σκέφτομαι τα ρούχα που θα πάρω μαζί μου, τις φωτογραφίες που θα βγάλω στους προορισμούς αλλά και την παρέα που θα συναντούσα στο πλοίο, καθώς θα συνταξίδευα με συναδέλφους από διάφορα Μέσα!

Ας ξεκινήσει η περιπέτεια!

Το ραντεβού δόθηκε Σάββατο πρωί στο λιμάνι Λεμεσού! Φτάνοντας εκεί συνάντησα αγαπημένα πρόσωπα, έτοιμα να ζήσουμε μαζί μια μοναδική εμπειρία. Έχοντας στο χέρι το τεστ ανίχνευσης του COVID 19 με τη μοριακή μέθοδο (PCR), περάσαμε τον πρώτο έλεγχο ενώ ακολούθησε και ένα δεύτερο rapid test, που γίνεται σε όλους που πρόκειται να ταξιδέψουν με κρουαζιερόπλοιο. Αξίζει να αναφερθεί πως το συγκεκριμένο τεστ ήταν δωρεάν, (βγήκαμε όλοι αρνητικοί) ενώ ακολούθως μεταφερθήκαμε στο κρουαζιερόπλοιο για να ξεκινήσει το ταξίδι μας.

Αφού τακτοποιηθήκαμε στις καμπίνες μας (μας περίμεναν τα δώρα μας), κάναμε μια αναγνωριστική βόλτα στο Celestyal Olympia και κάτσαμε στο κατάστρωμα αγναντεύοντας την Κύπρο από μακριά, καθώς σαλπάραμε για τον πρώτο μας προορισμό!

Λεβεντογέννα Κρήτη

Την Κύπρο και την Κρήτη, τις λένε αδελφάδες

Στη μία λένε τσιαττιστά, στην άλλη μαντινάδες!

Το πρωί της Κυριακής φτάσαμε στην Κρήτη! Ένα από τα αγαπημένα μου ελληνικά νησιά. Μόνο που αυτή τη φορά, επισκεφθήκαμε (για πρώτη φορά εγώ) τον Άγιο Νικόλαο. Μια ονειρική παραθαλάσσια πόλη, που κοντά στο λιμάνι και συγκεκριμένα στη λίμνη Βουλισμένη, γυρίστηκαν οι σκηνές από την ταινία της Αλίκης Βουγιουκλάκη, η «Νεράιδα και το Παλληκάρι».

Επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και ξεκινήσαμε την εκδρομή μας προς την Ελούντα, ένα τουριστικό θέρετρο που είναι γνωστό ανά το παγκόσμιο, ενώ καταλήξαμε στη γραφική Πλάκα με τα κρυστάλλινα νερά. Απέναντι από εκεί, στέκεται περήφανα, το νησί της Σπιναλόγκας, που έγινε ευρέως γνωστό μέσα από την πετυχημένη σειρά του Mega, «Το Νησί».

Το τοπίο σου κόβει την ανάσα, ενώ οι πληροφορίες για τη Σπιναλόγκα είναι σοκαριστικές, αδυνατεί το μυαλό να πιστέψει πως εκεί συνέβησαν όλα αυτά. Αφού κάναμε μια βόλτα στην περιοχή, καταλήξαμε πίσω στο λιμάνι, όπου ντόπιοι μας πρότειναν να φάμε γύρο κοτόπουλο σε ταβερνάκι της περιοχής! Το δοκιμάσαμε.. ακόμη παραμιλώ, ήταν τέλειο!

Μα σε ψάχνω απεγνωσμένα, στην Αθήνα μου

Ο δεύτερος προορισμός δεν θέλει πολλές συστάσεις! Το πρωί της Δευτέρας φτάσαμε στη γόησσα Αθήνα, που όλοι λατρεύουν. Πιάσαμε λιμάνι στο Λαύριο και αφού επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο καταλήξαμε στο κέντρο της πόλης, όπου επισκεφθήκαμε το μουσείο της Ακρόπολης. Περίμενα πως και πως αυτή τη στιγμή, καθώς ήταν η πρώτη φορά που θα έβλεπα από κοντά αυτό το στολίδι (θεωρείται ένα από τα καλύτερα μουσεία στον κόσμο).

Επιβλητικό, γεμάτο από ξένους επισκέπτες, το μουσείο της Ακρόπολης σου χαρίζει συναρπαστικές στιγμές. Όλα έγιναν με απίστευτο σχεδιασμό και μελέτη. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να δούμε τις Καρυάτιδες, διάφορα μοναδικά ευρήματα, τις Μετόπες του Παρθενώνα και άλλα σπουδαία αρχαιολογικά ευρήματα. Καθ’ όλη τη διάρκεια της βόλτας μας στο μουσείο, είχαμε πάντα στο πεδίο μας τον Παρθενώνα, που στέκεται περήφανος στο πέρασμα των χρόνων. Ακολούθως απολαύσαμε τον καφέ μας στην Πλάκα, ενώ αργότερα πήγαμε για ψώνια στο Εκπτωτικό Χωριό McArthurGlen (εκεί έγινε δουλίτσα, απ’ όλους).

Θεσσαλονίκη είσαι μια, στον κόσμο δεν είναι άλλη!

Τρίτη πρωί και το Celestyal Olympia έφτασε στη νύφη του Βορρά, στην όμορφη συμπρωτεύουσα. Η Θεσσαλονίκη της καρδιάς μου, καθώς εκεί πέρασα τα πρώτα χρόνια της φοιτητικής μου ζωής (ακολούθησε μετά η Αθήνα). Έχοντας σύμμαχο τον καλό καιρό, ξεκινήσαμε τις βόλτες μας στον παραλιακό της πόλης, που εκεί μπορείς να απολαύσεις τον καφέ σου, με θέα τον Θερμαϊκό κόλπο! Εκεί συνάντησα και την Ιωάννα Τούνη, πώς να μη ξεκινήσει σούπερ η μέρα μου! Απαραίτητη στάση στον Λευκό Πύργο για την καθιερωμένη φωτογραφία, ενώ μετά πήγαμε για καφεδάρα, όπως λένε και οι ντόπιοι.

Η Θεσσαλονίκη είναι μια μικρή πόλη, που το κέντρο της το «περπατάς» εύκολα! Κάναμε μια βόλτα για ψώνια και το μεσημέρι δώσαμε ραντεβού όλη η ομάδα για φαγητό στο Μαμαλούκα. Αν δεν το έχεις επισκεφθεί, να μπει αμέσως στο wish list σου, είναι αποθέωση. P.s Το κανταΐφι με κατσικίσιο τυρί είναι απλά ηδονή.

Μες της Μυκόνου τα στενά…

Τετάρτη πρωί, φτάσαμε στον πρώτο προορισμό μας στις Κυκλάδες! Ελληνικό νησί με 15 γράμματα… Μύκονοςςςςςςςςς! Σωστά, το βρήκες! Η Μύκονος είναι σίγουρα ένα από τα πιο γνωστά νησιά ανά το παγκόσμιο που δέχεται εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο. Το κοσμοπολίτικο νησί των Ανέμων, συνδυάζει ένα μαγευτικό τοπίο, με καλό φαγητό, ξέφρενο πάρτι και υπέροχες παραλίες. Πολλοί είναι οι σταρ του Hollywood και όχι μόνο που επιλέγουν το νησί για τις διακοπές τους. Έτσι κάναμε και εμείς, γιατί μπορούμε! Είχαμε μια μέρα μπροστά μας να περάσουμε μοναδικά. Ξεκινήσαμε με βουτιές στον Ορνό, ενώ ακολούθησε γεύμα στο Kuzina Mykonos, όπου απολαύσαμε λαχταριστά πιάτα.

Το απόγευμα επιστρέψαμε στο κρουαζιερόπλοιο, κάναμε μπάνιο, βάλαμε τα καλά μας και ξεκινήσαμε για βόλτες στο νησί, καθώς είχαμε ελεύθερο μέχρι τις 02:00 τα ξημερώματα που θα αναχωρούσαμε για τον επόμενο προορισμό μας. Αρχικά κάναμε μια στάση το Mykonos Theoxenia Boutique Hotel, που ανήκει στο όμιλο Louis. Εκεί μας υποδέχτηκαν για ποτό, ενώ μας ξενάγησαν στους χώρους του ξενοδοχείου που σύντομα θα ανακαινιστεί. Μάλιστα μας έδειξαν το αγαπημένο δωμάτιο του Αριστοτέλη Ωνάση και της Jackie, όταν επισκέπτονταν το νησί.

Ακολούθως ποζάραμε στους γνωστούς ανεμόμυλους του νησιού, ενώ φύγαμε για την κράτηση που είχαμε στο Interni, όπου απολαύσαμε γευστικά πιάτα σε μια υπέροχη ατμόσφαιρα. Λίγο πριν φύγουμε κάναμε τη βόλτα μας στα Ματογιάννια, ενώ ήπιαμε και ένα ποτό στο Jackie O, λίγο πριν φύγουμε από το νησί!

Θαλασσοξυπνημένη, αγέρωχη... Όρθωσες ένα στήθος βράχου! Στη Σαντορίνη να με πας...

Το πρωινό της Πέμπτης μας βρήκε να έχουμε μπροστά μας τη Σαντορίνη, ένα νησί βγαλμένο απ’ τα παραμύθια. Ποιος μπορεί να αντισταθεί στην ομορφιά αυτού του νησιού; Εγώ υποκλίνομαι! Για 4η φορά επισκέφθηκα τη Σαντορίνη και η χαρά μου ήταν σαν εκείνη, της πρώτης φοράς. Με μια ιστορία στο πέρασμα των χρόνων, το σαγηνευτικό αυτό νησί, μόνο όμορφες στιγμές μπορεί να σου χαρίσει.

Η μέρα ξεκίνησε με βουτιές στην παραλία της Περίσσας, όπου εκεί θα βρεις διάφορα beach bars. Τα παγωμένα νερά της θάλασσας έρχονται σε «ρήξη» με την καυτή μαύρη άμμο της παραλίας, που αν δεν φοράς έστω μια παντόφλα, θα καείς κυριολεκτικά! Λίγο πριν το απόγευμα και αφού απολαύσαμε το μεσημεριανό μας, φύγαμε για μια βόλτα στην Οία, με τη θέα να είναι μοναδική. Αφού βγάλαμε φωτογραφίες (πολλές φωτογραφίες), πήγαμε στα Φηρά όπου κάναμε τη βόλτα μας προς το Φηροστεφάνι και το Ημεροβίγλι, έχοντας πάντα στο πεδίο μας το «ηφαίστειο» του νησιού!

Προς το βραδάκι, την ώρα που το ηλιοβασίλεμα μας χάριζε μοναδικές εικόνες, επιστρέψαμε στο πλοίο, αφήνοντας πίσω μας ίσως το ομορφότερο νησί της Ελλάδας.

Κάτω στη Ρόδο, στο νησί των Ιπποτών

Στον τελευταίο προορισμό, είχαμε συνειδητοποιήσει πως τελειώνει το ταξίδι μας! Είχαμε όμως μπροστά μας τη Ρόδο, το νησί των Ιπποτών. Παρασκευή πρωί φτάσαμε στο νησί, που είναι σχετικά κοντά στην Κύπρο! Είχα χρόνια να το επισκεφθώ και μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκα με τις αλλαγές που είδα στο λιμάνι. Η Μεσαιωνική πόλη της Ρόδου είναι μια εμπειρία που πρέπει να ζήσεις κάποια στιγμή. Μπαίνοντας μέσα στα τείχη, θα μεταφερθείς νοερά σε μια εποχή με κάστρα, βασιλιάδες, ιππείς, που σίγουρα θα ενθουσιαστείς. Το τοπίο είναι μαγικό και μάλιστα ανακηρύχθηκε από την Unesco, Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς.

Αφού κάναμε τη βόλτα μας, είχαμε στην παρέα μας τον Νικόλα, ο οποίος σπούδασε στο νησί και μας πήρε σε στέκια που μόνο ντόπιοι ξέρουν καλά. Στον «Κούκο» φάγαμε τα πιο νόστιμα αλμυρά ψημένα στον ξυλόφουρνο (άξιζε ο ποδαρόδρομος).  Λίγο πριν επιστρέψουμε στο πλοίο, είδαμε το γνωστό ελάφι στην άκρη του λιμανιού, που είναι σύμβολο για το νησί και χιλιάδες τουρίστες φωτογραφίζονται μαζί του.

Εν πλω ζήσαμε συγκλονιστικές στιγμές

Πριν ξεκινήσω να σου περιγράφω όλα όσα ζήσαμε πάνω στο πλοίο, θα σου πω μόνο πως γελάσαμε πολύ! Με τη ψυχή μας! Η παρέα ήταν τόσο όμορφη (με τους περισσότερους γνωριζόμουν) και οι πλάκες που κάναμε δεν είχαν τελειωμό.

Αρχικά οφείλω να αναφέρω πως καθ’ όλη τη διάρκεια της κρουαζιέρας φορούσαμε μάσκα κατά τις μετακινήσεις μας μέσα στο πλοίο (στους κλειστούς χώρους). Υπήρχε έλεγχος λόγω της κατάστασης με την πανδημία, γεγονός που μας έκανε να νιώθουμε ασφάλεια και τις 7 ημέρες. Μάλιστα το προσωπικό προχωρούσε σε απολυμάνσεις συνέχεια σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.

Το Celestyal Olympia διαθέτει άνετες καμπίνες που είναι σχεδιασμένες για να καλύπτουν τις ανάγκες κάθε επιβάτη, ενώ καθημερινά το προσωπικό φρόντιζε για την καθαριότητα της καμπίνας μας. Καθαρές πετσέτες και προϊόντα ατομικής περιποίησης παραδίδονταν δύο φορές την ημέρα. Όλες οι καμπίνες διέθεταν ρυθμιζόμενο κλιματισμό, πιστολάκι μαλλιών, χρηματοκιβώτιο και τηλεόραση.

Το Celestyal Olympia διαθέτει μπαρ, spa και γυμναστήριο, εστιατόρια, διάφορες υπηρεσίες όπως κομμωτήριο και περιποίηση νυχιών, παιδότοπο, καταστήματα αφορολόγητων, ενώ για όσους νιώθουν πως είναι η μέρα τους, το καζίνο είναι εκεί για να δοκιμάσουν την τύχη τους.

Η all-inclusive κρουαζιέρα στη Μεσόγειο με την Celestyal Cruises πέρα από τους υπέροχους προορισμούς, σου προσφέρει και μια ευκαιρία σε ένα γευστικό γαστρονομικό ταξίδι. Το ραντεβού μας για το πρωινό ήταν πάντα δεδομένο, απολαμβάνοντας το πλούσιο μπουφέ, ενώ το μεσημεριανό και το βραδινό μας, είχαμε την επιλογή να γευτούμε πιάτα από το αλά κάρτ μενού που μας πρότεινε ο σεφ. Η εξυπηρέτηση άψογη, το προσωπικό αν και φορούσε μάσκες, μας υποδεχόταν πάντα με ένα χαμόγελο (χαμογελούσαν τα μάτια)!

Τις υπόλοιπες ώρες απολαμβάναμε τον καφέ μας, τα ποτά μας (απεριόριστα) στα επτά μπαρ που διαθέτει το Celestyal Olympia, με τα κοκτέιλ να είχαν την τιμητική τους!

Τα βράδια επιλέγαμε το πρόγραμμα του πλοίου, όπου μας ψυχαγωγούσε είτε με ζωντανή μουσική, είτε με dj (διασκεδάσαμε με όλα). Αγαπημένο μας, το καραόκε, που δεν χρειάζεται απαραίτητα να έχεις καλή φωνή, ποιος θα σε κρίνει άλλωστε! Μάλιστα το πρώτο βράδυ, όλο το πλοίο διασκέδασε «λαϊκά» με τη ζωντανή ορχήστρα του Θανάση Πολυκανδριώτη (βιρτουόζος στο μπουζούκι) και τον Στέλιο Διονυσίου. Ρίξαμε και τις ζεϊμπεκιές μας.

Τέλος, η πισίνα ήταν το αγαπημένο στέκι μικρών και μεγάλων! Σχεδόν καθημερινά απολαμβάναμε την ηλιοθεραπεία μας πίνοντας δροσιστικά κοκτέιλ, με το προσωπικό του πλοίου να μας μάθαινε χορούς της λατινικής Αμερικής αλλά και Zumba.

Τέλος, όπως έχω προαναφέρει επιβάλλεται να ζήσει την εμπειρία που σου προσφέρει η Celestyal Cruises και το Celestyal Olympia. Για 7 ημέρες ξεχαστήκαμε, γελάσαμε, φάγαμε και διασκεδάσαμε και επιστρέψαμε πίσω στην Κύπρο με ασφάλεια.

Βρες την παρέα σου και κλείσε τώρα την καμπίνα σου στο Celestyal Olympia! Θα περάσεις Σ Υ Γ Κ Λ Ο Ν Ι Σ Τ Ι Κ Α! Στο υπογράφω.

Για περισσότερες πληροφορίες μπες στο www.celestyal.com

P.S Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Ευαγγελία Ευαγγέλου και τον Δημήτρη Ιωαννίδη από την Action Global Communications, που για ακόμη μια φορά φρόντισαν τα πάντα στο ταξίδι μας!

Άψογη διοργάνωση… ραντεβού στο επόμενο ταξίδι!