Thumbnail

Στέφανη Περικλέους: «Τον τελευταίο χρόνο «δούλεψα» για να αποδεχθώ κάποια πράγματα με τα οποία δεν ένιωθα καλά» (Βίντεο) Στέφανη Περικλέους: «Τον τελευταίο χρόνο «δούλεψα» για να αποδεχθώ κάποια πράγματα με τα οποία δεν ένιωθα καλά» (Βίντεο)

Η Στέφανη Περικλέους συμμετέχει στην καμπάνια του MyLife «Οι ατέλειες μας κάνουν τέλειες» και συμβουλεύει πως «πρέπει να φτάσουμε σε ένα σημείο, ώστε να ξέρουμε ποια άτομα θα μας δίνουν έμπνευση»
Ζούμε στην εποχή των social media, των likes και της «φιλτραρισμένης» εικόνας και γι' αυτό πολλές φορές, επιδιδόμαστε συνειδητά και ασυνείδητα στον ατέρμονο αγώνα της τέλειας εικόνας. Η Στέφα-νη Περικλέους, ως content creator, χρησιμοποιεί αρκετά στην καθημερινότητα της τα social media. Εφαρμόζει όμως η ίδια φίλτρα ή ένιωσε ποτέ να επηρεάζεται από την «ψεύτικη» εικόνα που πολλές φορές βλέπουμε όλοι στις διαδικτυακές πλατφόρμες και κυρίως η ίδια, έχει αποδεχθεί τις δικές της ατέλειες;

«Πριν ενάμιση χρόνο θα σου έλεγα πολλά πράγματα που θέλω να αλλάξω. Τον τελευταίο χρόνο «δούλεψα» για να αποδεχθώ κάποια πράγματα με τα οποία δεν ένιωθα καλά. Για παράδειγμα ότι ο καθένας μας είναι διαφορετικός. Τώρα πια δεν θα ήθελα να αλλάξω κάτι».

Σκοπός της συγκεκριμένης καμπάνιας είναι να παρακινήσει τον καθένα από εμάς να σταματήσει να συγκρίνει τον εαυτό του με τα όσα βλέπει στα social media, γιατί τις περισσότερες φορές είναι επε-ξεργασμένες φωτογραφίες με διάφορα φίλτρα. Η κάθε μια από εμάς είναι ξεχωριστή και έχει ατέ-λειες, γι’ αυτό και είμαστε…τέλειες, ακριβώς όπως είμαστε! 

Την πρωτοβουλία του MyLife, στήριξε αμέσως η APIVITA και η σειρά Bee Radiant, που είναι σχεδιασμένη με λευκή παιώνια και πατενταρισμένο εκχύλισμα πρόπολης, μια μοναδική ένωση που χαρίζει λάμψη στην ομορφιά σου!

 

Δες όσα είπε η Στέφανη Περικλέους στο πιο κάτω βίντεο:

Δες ολόκληρη την καμπάνια εδώ:

Home