Thumbnail

Άγγελοι ή Δαίμονες; Ένα νέο ντοκιμαντέρ φέρνει στο φως όλη την αλήθεια για τα αγγελάκια της Victoria's Secret Άγγελοι ή Δαίμονες; Ένα νέο ντοκιμαντέρ φέρνει στο φως όλη την αλήθεια για τα αγγελάκια της Victoria's Secret

Τι κρύβεται τελικά πίσω από τα φαντασμαγορικά shows με τις καλλίγραμμες καλλονές και τι συνέβαλε στην ''πτώση'' του αμφιλεγόμενου brand
Στις 14 Ιουλίου έρχεται ένα νέο ντοκιμαντέρ από το Hulu, που αποκαλύπτει την αλήθεια πίσω από τα αγγελάκια της Victoria's Secret.

Στις 14 Ιουλίου έρχεται ένα νέο ντοκιμαντέρ από το Hulu, που αποκαλύπτει την αλήθεια πίσω από τα αγγελάκια της Victoria's Secret. To brand που ταυτίστηκε με τα εντυπωσιακά catwalk shows με κορυφαία μοντέλα από την Adriana Lima και την Gisele μέχρι τις πιο σύγχρονες Kendall Jenner και Gigi Hadid και με καλεσμένους κορυφαίους ποπ σταρ όπως οι Rihanna,Justin Timberlake, Taylor Swift και Maroon 5 τα τελευταία χρόνια γνώρισε μια κατακόρυφη πτώση αντιμετωπίζοντας κατηγορίες για εξαντλητικές δίαιτες και περιστατικά αποκλεισμού (έως και ρατσισμού) από πλευράς της εταιρίας.

Διάβασε ακόμα: H Margot Robbie και ο Ryan Gosling στο σετ της Barbie απογειώνουν την μόδα των 80s

Μέσα σε μια νύχτα τα «αγγελάκια» της έγιναν έκπτωτοι άγγελοι μιας άλλης εποχής και το brand αποφάσισε ότι ήρθε η στιγμή να υπηρετήσει τις πραγματικές γυναίκες, εκείνες που μπορεί να μην μοιάζουν με τους δικούς του πρώην «αγγέλους», αλλά μπορούν σίγουρα να σε στείλουν στα ουράνια.

Το νέο ντοκιμαντέρ από τον σκηνοθέτη Matt Tyrnauer μπαίνει στα βαθιά και μιλά για ένα από τα πλέον αμφιλεγόμενα brands του κόσμου, τις χρυσές εποχές και όλη την αλήθεια για τις «Angels».

Με τις εποχές ν' αλλάζουν και τις έννοιες του body positivity και του inclusivity να μπαίνουν στο λεξικό της μόδας, η εταιρεία φαίνεται να παλεύει για ένα νέο προφίλ που θα της δώσει έστω και ένα κομμάτι απ' όσα έχασε, χωρίς φυσικά να την ''αγιοποιεί''. Το marketing της εταιρίας έχει αλλάξει 100% τα τελευταία χρόνια με plus size και diversity models να έχουν αναλάβει τα ηνία των νέων της διαφημιστικών. Μπορεί τελικά μία νέα στρατηγική να αλλάξει ένα label στη συνείδηση του κοινού; Και αν ναι, τελικά οι καταναλωτές συγχωρούν τα λάθη του παρελθόντος; Αυτά και άλλα πολλά έρχονται στο νέο ντοκιμαντέρ του Hulu τον Ιούλιο, με ηχηρές απουσίες, αφού οι Gisele και Adriama Lima δεν δέχτηκαν να συμμετάσχουν και να μιλήσουν κατά της εταιρίας που τις ανέβασε στην κορυφή.

Διάβασε ακόμα: Carolyn Bessette Kennedy: Η Prada επανακυκλοφορεί την αγαπημένη τσάντα του διάσημου style icon

Home