Thumbnail

Απίθανο marketing: O οίκος Prada «ντύνει» όλη την Ευρώπη για τη νέα του καμπάνια Απίθανο marketing: O οίκος Prada «ντύνει» όλη την Ευρώπη για τη νέα του καμπάνια

Για τη νέα της καμπάνια η Miuccia Prada έντυσε κτίρια σε όλη την Ευρώπη με τα prints από τη Fall/Winter 2021 συλλογή της και έγινε χάρτινη συσκευασία για λαχανικά και φρούτα
Με το όνομα, “Feels like Prada”, η νέα καμπάνια του οίκου είναι ένα μικρό δείγμα ότι η μόδα είναι μια μορφή τέχνης.

Παράλληλα με σειρά από activations που πραγματοποιήθηκαν στο Μιλάνο, τη Φλωρεντία, τη Ρώμη, το Παρίσι, τη Νέα Υόρκη, τη Σανγκάη και το Τόκιο και στα οποία ανταποκρίθηκε θερμά η νεολαία ο οίκος έκανε ένα ''takeover'' σε κτίρια σε όλη την Ευρώπη ενώ παράλληλα σε όλο τον κόσμο οι λαικές αγορές, τα αρτοποιία και οι υπεραγωρές γέμισαν με το ντιζάιν του οίκου που το συναντούσες σε τσάντες με φρούτα και λαχανικά μέχρι και σε περιτυλίγματα για κρουασάν και μπακέτες.

Prada campaign spring 21

Prada feels

Διάβασε ακόμα: Αυτό είναι το φόρεμα που ανέδειξε την πριγκίπισσα Diana σε είδωλο της μόδας

Στόχος; Η νέα του καμπάνια να προκαλέσει μια αυθόρμητη έκφραση συναισθημάτων, πράγμα το οποίο και έγινε.

O οίκος Prada έχει σκοπό να συνεχίσει τα activations αυτά, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς θέλοντας να μάς υπενθυμίσει την ιδέα της οικειότητας μεταξύ των ανθρώπων, μια «χαμένη τέχνη» λόγω της πανδημίας.

Prada feels

Prada feels

Prada feels

Διάβασε ακόμα: Τώρα μπορείς να νοικιάσεις το διαμέρισμα της Carrie Bradshaw με 23 δολάρια από το Air BnB

 

Home