Thumbnail

Aria Collection: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το σόου που περίμενε όλο το fashion crowd! Aria Collection: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το σόου που περίμενε όλο το fashion crowd!

Το πάντρεμα του Gucci με τον Balenciaga είναι γεγονός
Κανείς δεν περίμενε ότι ο Alessandro Michele θα γιόρταζε με ένα συνηθισμένο τρόπο τα 100 χρόνια από την ίδρυση του οίκου Gucci.

Ο εκκεντρικός καλλιτεχνικός διευθυντής του ιταλικού brand, παρουσίασε χθες στο The Savoy Hotel στο Λονδίνο -ακόμα και ο χώρος δεν ήταν τυχαία επιλογή, μιας και εκεί ο Guccio Gucci έπιασε την πρώτη του δουλειά όταν έφυγε 16 χρονών από την Φλωρεντία-, ένα short film γιορτάζοντας με τον πιο απρόσμενο τρόπο τα γενέθλια του Gucci. Για να το κάνει αυτό κάλεσε τον Demna Gvasalia του οίκου Balenciaga σε μια αντικομφορμιστική σύμπραξη, με τα δύο πιο πολυσυζητημένα πρόσωπα του ντιζάιν να συνεργάζονται σε 94 looks, καθ' ένα από τα οποία αντανακλούσε την αισθητική των δύο αλλά και την αισθησιακή σεξουαλική άποψη που κάποτε προσέδωσε στον οίκο ο Tom Ford.

Gucci Aria Collection

Διάβασε ακόμα: Το Met Gala ματαιώνεται μετά από 72 χρόνια το 2020. Φέτος επιστρέφει

Πολλά από τα jackets και blazers που παρέλασαν, είχαν τα λογότυπα και των δύο κολοσσών. Και κάπως έτσι γεννήθηκε ο... «Βalucci»!

Το special film με τη νέα επετειακή συλλογή σκηνοθετήθηκε από τη βραβευμένη φωτογράφο και σκηνοθέτρια Floria Sigismondi και τον Alessandro Michele.

Στις σημειώσεις του για τη συλλογή, ο creative director αναφέρεται στην συλλογή ως «μια βαθιά και εκστατική κατάδυση σε ό, τι μας λείπει σήμερα».

Gucci x Balenciaga

Gucci x Balenciaga

To show γυρίστηκε σε ένα λευκό runway με εκατοντάδες προβολείς και μικρές κάμερες, την ώρα που τα μοντέλα περπάτησαν φορώντας εντυπωσιακές δημιουργίες από συνθετική γούνα, φτερά, δερμάτινα harnesses και αξεσουάρ όπως μαστίγια, ενώ τα πρόσωπα τους στόλιζαν βέλο και εκκεντρικά piercings με τα logos, κάτω από την μύτη. Ορισμένα μοντέλα κρατούσαν στα χέρια τους ομοιώματα σε σχήμα και μέγεθος καρδιάς πασπαλισμένης με glitter.

Διάβασε ακόμα: Τίποτα δεν δικαιολογεί τα χιλιάδες σχόλια μίσους κάτω από τη νέα καμπάνια του οίκου Valentino

Home