Chanel Haute Couture: Ένα σόου βγαλμένο από παραμύθι
Ένα σόου-απόδραση από όλα όσα ''απασχολούν'' το παγκόσμιο αυτή την εποχή, γεμάτο τούλια, κρινολίνα, δαντέλες, σιφόν και broderie anglaise...
Η Virginie Viard για την συλλογή υψηλής ραπτικής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2021-22 εμπνεύστηκε από μια σειρά από φωτογραφίες της ίδιας της Mademoiselle Chanel την περίοδο του μοντερνισμού στο Παρίσι, μια επαναστατική εποχή απέναντι στις συντηρητικές αξίες της εποχής και όλα όσα την συνόδευαν.
Σ' αυτό το πλαίσιο-απόδραση της τότε εποχής η Viard ετοίμασε ένα show προσαρμοσμένο στο σήμερα και σ' ένα μετα-πανδημικό μέλλον.
Πίσω στο στούντιο του οίκου στην Rue Cambon, η Viard ''συνομίλησε'' επίσης με δύο γυναίκες-καλλιτέχνες, την φημισμένη Ιμπρεσιονιστή Berthe Morisot, κουνιάδας του Manet και την κυβίστρια Marie Laurencin, εξέχουσα προσωπικότητα του πολιτιστικού τοπίου της Jazz Age στο Παρίσι, γνωστή για τα απαλά χρώματα στα έργα της στα οποία περιλαμβάνεται και ένα πορτρέτο της ίδιας της Coco Chanel σε νεαρή ηλικία.
Στην υψηλή ραπτική, ο Θεός είναι στις λεπτομέρειες - ακόμη και τα κουμπιά μιμούνται τις παλέτες του καλλιτέχνη ή τις νύμφες του Monet, φτιαγμένες από μωσαϊκά από μικροσκοπικά χρωματιστά στρας, ενώ άνθη από φτερά διακοσμούσαν ''εσωτερικά'' τα καπέλα του Maison Michel.
Διάβασε ακόμα: Off-White: Όταν ένας urban οίκος ανοίγει την Εβδομάδα Υψηλής Ραπτικής
Όλες αυτές οι καλλιτεχνικές αναφορές συγκεντρώθηκαν σε μια αέρινη συλλογή γεμάτη από άρτια κεντημένα σύνολα που όμως δεν έδειχναν καθόλου ''βαριά''- πίσω από τα οποία όμως κρύβονταν απίστευτες ώρες δουλειάς. Μόνο για το υπέροχο σακάκι ζακέτα Lemarié κεντημένα από γαρδένιες και φτιαγμένο από φτερά χρειάστηκαν 2.000 ώρες εξειδικευμένης εργασίας.
To show έκλεισε με την Margaret Qualley ντυμένη με ένα ρομαντικό, μίνιμαλ νυφικό και ιδιαίτερο πέπλο. Η νύφη Chanel αφού περπάτησε στο runway πέταξε την ανθοδέσμη που κρατούσε στα χέρια της.
Διάβασε ακόμα: Επιτέλους είδαμε τα δύο σέξι Vera Wang νυφικά που φόρεσε η Gwen Stefani