Το digital show του οίκου Chanel ήταν ένας ύμνος στο μεσογειακό καλοκαίρι σε μια εποχή που το έχουμε περισσότερο ανάγκη από ποτέ...
''Ιδανικά είχα στο μυαλό μου το Κάπρι, εκεί όπου προοριζόταν να γίνει αρχικά το σόου, αλλά στο τέλος όλα ανατράπηκαν λόγω της καραντίνας. Έτσι, έπρεπε να προσαρμοστούμε στις καταστάσεις: Δεν ήταν μόνο ότι χρησιμοποιήσαμε υφάσματα που είχαμε ήδη, αλλά γενικά όλη η συλλογή, εξελίχθηκε σε ένα ταξίδι γύρω από τη Μεσόγειο… Τα νησιά, το άρωμα του ευκαλύπτου, οι ροζ αποχρώσεις της μπουκαμβίλιας'', ανέφερε σχετικά με την digital παρουσίασης της νέας της συλλογής η Virginie Viard.
Διάβασε ακόμα: O Marc Jacobs παίρνει θέση για τις ζημιές των διαδηλωτών στην μπουτίκ του
Με τίτλο «Balade en Méditerranée» το σόου, που ήταν προγραμματισμένο να γίνει στις αρχές Μαίου στο κοσμοπολίτικο ιταλικό θέρετρο, αποκαλύφθηκε χθές μέσα από το chanel.com και τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων του οίκου.
Κι έτσι, ακόμα και μεγαλύτερος luxury οίκος μόδας στον πλανήτη, συντονίστηκε με τη νέα εποχή και το μέλλον της μόδας για να μας μεταφέρει στο πανέμορφο νησί του κόλπου της Νάπολης, μέσα από μια σειρά από φωτογραφίες του Karim Sadli.
Το μεθυστικό μεσογειακό φως έγινε η αστείρευτη πηγή έμπνευσης για την Viginie Viard, για μια συλλογή, που δημιουργήθηκε για το λεγόμενο travel light και αποτελεί «μια γκαρνταρόμπα που μπορεί να χωρέσει μέσα σε μια μικρή βαλίτσα, μία shopper bag ή μία τσάντα ώμου με κεντήματα».
Μαγιό στολισμένα με πολύχρωμες πέτρες, τουίντ σύνολα εμπνευσμένα από την αίγλη της δεκαετίας του '60 και τις μούσες τις εποχής που παραθέριζαν στο κοσμοπολίτικο θέρετρο, μάξι φούστες που εύκολα μπορούν να μετατραπούν σε strapless φορέματα, κεντημένα τοπ και κορμάκια με cutouts φορεμένα με παντελόνες με βολάν... κάθε look ήταν μια αναφορά στην χαλαρή γοητεία της Μεσογείου, σε μια εποχή που το έχει περισσότερο ανάγκη από ποτέ...
Διάβασε ακόμα: Η μεγάλη πρωτοβουλία του οίκου Balenciaga προς τιμήν του George Floyd