Γιατί ο οίκος Valentino εγκαταλείπει το Παρίσι;
Η “μετακόμιση” από την πρωτεύουσα της Γαλλίας στην ιταλική μητρόπολη της μόδας, θα μπορούσε να αναφερθεί κι ως “παραμονή” του fashion house στην έδρα του, αφού τα κεντρικά του οίκου βρίσκονται στη Ρώμη.
Όπως και να το πει κανείς, η απόφαση δεν ήταν ανεξάρτητη από τις συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία και όπως δήλωσε ο Jacopo Venturini, CEO του Valentino, “με αυτό το σενάριο, πρέπει να παίρνουμε αποφάσεις που θα προστατεύσουν τις πηγές μας, τους ανθρώπους μας και θα επιτρέψουν στο brand να παραμείνει επίκαιρο, εξερευνώντας εναλλακτικές ευκαιρίες”.
Διάβασε ακόμα: Σ' αυτή τη φθινοπωρινή καμπάνια η JLo ποζάρει παρέα με την μητέρα και τα παιδιά της
Και συμπληρώνει: “Γι' αυτό πιστεύουμε ότι ήταν περισσότερο ηθικό να ετοιμάσουμε ένα νέο show στην Ιταλία, στο Μιλάνο. Πιστεύουμε πραγματικά ότι αυτό το project θα βοηθήσει στο να υπογραμμίσουμε τη σημασία του να είμαστε μέρος ενός πλάνου που θα μπορεί να εκπροσωπείται και από τη Camera Nazionale della Moda Italiana και από τη Fédération de la Haute Couture et de la Mode”.
Δεν είναι, όμως, μόνο η ασφάλεια του προσωπικού που κρατά τον Valentino στην έδρα του, την Ιταλία, αλλά και μια έντονη αίσθηση επιστροφής στις ρίζες του. Και η επιλογή του καλλιτεχνικού διευθυντή Pierpaolo Piccioli να παρουσιάσει την F/W 20-21 συλλογή του, τον Ιούλιο, από τα θρυλικά στούντιο της Cinecitta υπογραμμίζει αυτή την ανάγκη. Η απόφαση, λοιπόν, η νέα collection, ανδρική και γυναικεία, να παρουσιαστεί στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, είναι ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.
Όπως δήλωσε ο Piccioli, “Το Παρίσι είναι η πόλη, στην οποία πάντα παρουσιάζαμε τα shows μας και πραγματικά η πόλη, που έχει μέσα της το DNA του Valentino. Η παρούσα κατάσταση μάς αναγκάζει να πάρουμε μία ασυνήθιστη απόφαση. Πιστεύω ότι, σ' αυτή τη χρονική στιγμή, είναι τεράστιας σημασίας να παραμείνουμε προσγειωμένοι και να αφοσιωθούμε στη δουλειά μας. Νιώθω γεμάτος ενέργεια όταν μπορώ να δουλέψω πάνω στις ιδέες μου, και αυτή είναι μια εποχή όπου οι ιδέες μπορούν να διαδοθούν και να αναπτυχθούν. Το Μιλάνο μάς προσφέρει μια καινούργια ευκαιρία, κι αυτή τη στιγμή εργαζόμαστε με τις ομάδες μου πάνω σ' ένα σπουδαίο project με επίκεντρο την ιδέα της ταυτότητας”.
Διάβασε ακόμα: H street μόδα στην εβδομάδα μόδας της Κοπεγχάγης δεν υστερούσε σε τίποτε παρά την πανδημία