Thumbnail

Γιατί οι μητροπόλεις της μόδας γέμισαν με μπουκέτα Prada; Γιατί οι μητροπόλεις της μόδας γέμισαν με μπουκέτα Prada;

Ο διάσημος ιταλικός οίκος Prada επιστρατεύει ένα νέο μέσο για να προωθήσει τη διαφημιστική του καμπάνια για την νέα του συλλογή Resort 2020
Διαφημιστικές πινακίδες, περιοδικά, ιστότοποι, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πλέον και ανθοδέσμες. Ο οίκος Prada φέρνει την άνοιξη με τον πιο δημιουργικό τρόπο!

Ανθοπωλεία σε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο, όπως το Μιλάνο, το Λονδίνο, το Παρίσι, τη Μόσχα, τη Νέα Υόρκη, τη Σαγκάη και το Τόκιο, πωλούν τις δικές τους Prada ανθοδέσμες.

Διάβασε ακόμα: Αυτή είναι η τσάντα που ψάχνουν όλες στο Google

Στα συγκεκριμένα καταστήματα χρησιμοποιούνται φύλλα χαρτιού με φωτογραφίες της καμπάνιας για να τυλίγονται φρέσκες ανθοδέσμες λουλουδιών προτού παραδίδονται στους πελάτες.

Prada campaign

Σε αρμονία με τη γενική ιδέα της εκστρατείας και την έμπνευση πίσω από τη συλλογή που παρουσιάστηκε στη Νέα Υόρκη τον Μάιο, αυτή η κίνηση μάρκετινγκ έχει στόχο να εξυμνήσει την ομορφιά των απλών πραγμάτων, την καθημερινή ζωή και την πραγματικότητα.

Prada campaign

Prada campaign

Στις φωτογραφίες απεικονίζονται άνδρες και γυναίκες μοντέλα που κρατούν λουλούδια τυλιγμένα σε χαρτί με εικόνες της διαφημιστικής καμπάνιας του οίκου Prada.

Prada campaign

Το εγχείρημα υλοποιήθηκε σε συνεργασία με δύο φωτογράφους, τον Drew Vickers με έδρα τη Νέα Υόρκη που δημιούργησε ασπρόμαυρα πορτρέτα και τον Ιάπωνα Keizo Kitajima που φωτογράφησε τα μοντέλα σε κίνηση με αυθορμητισμό και αμεσότητα.

Διάβασε ακόμα: Η Meghan Markle είναι και επίσημα η celebrity με το πιο επιδραστικό στυλ παγκοσμίως

Home