H Louis Vuitton μετέτρεψε σε παιδική χαρά την αυλή του Λούβρου
Η επίδειξη που έγινε στο Carré du Louvre, μία από τις κύριες αυλές του πρώην παρισινού παλατιού, περιελάμβανε μια συλλογή που σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου από την ομάδα του στούντιο του Vuitton μετά τον θάνατο του Virgil Abloh και την τελευταία του συλλογή για τον οίκο νωρίτερα το 2022.
Το στούντιο PlayLab Inc με έδρα το Λος Άντζελες δημιούργησε μια μεγεθυμένη παιδική χαρά με μια κίτρινη εντυπωσιακή πίστα στο Μουσείο του Λούβρου με ελικοειδή μονοπάτια με κύκλους 360 μοιρών για την παρουσίαση της ανδρικής συλλογής του οίκου Louis Vuitton για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023.
“Μια γιγαντιαία πίστα αγώνων παιδικών παιχνιδιών γίνεται ένας δρόμος με κίτρινα μονοπάτια φαντασίας, μια εξελικτική διαδρομή για το μυαλό, όπου οι παιδικές φαντασιώσεις ζωντανεύουν”, δήλωσε ο εκπρόσωπος της Louis Vuitton.
“Είναι μια μετάβαση από την αφέλεια στην εκλέπτυνση που αντανακλάται σε μια συλλογή που εξυψώνει τα σύμβολα της παιδικής ηλικίας μέσα από το savoir-faire του οίκου”.
Γιγαντιαία κόκκινα μπαλόνια, στολισμένα με το λογότυπο LV του Louis Vuitton, τοποθετήθηκαν σε όλη την αυλή πάνω στο πλακόστρωτο δάπεδό της, το οποίο υπερτόνισε ακόμη περισσότερο το παιδικό θέμα της επίδειξης.
Οι αποχρώσεις του πράσινου κάλυπταν τα σκαλοπάτια από τα πλακόστρωτα δάπεδα μέχρι τον κίτρινο διάδρομο, στον οποίο οι καλεσμένοι κάθονταν σε μία μόνο σειρά που εκτεινόταν κατά μήκος των τοίχων της πίστας αγώνων.
Όσο για την συλλογή; Κοστούμια στολισμένα με δερμάτινα χάρτινα αεροπλάνα, τσάντες σε σχήμα που έχουν τα παιδικά αυτοκινητάκια, χάρτινα καπέλα τύπου origami και υπερμεγέθη ηχοσυστήματα μετέφεραν την έννοια του παιδικού παιχνιδιού στην ready-to-wear συλλογή.
Οι χαρακτηριστικοί κώδικες που δημιούργησε ο Abloh κατά τη διάρκεια της θητείας του στη Louis Vuitton εξακολουθούσαν να είναι εμφανείς σε όλη την επίδειξη.
Υφάσματα τυπωμένα με από ανάγλυφα περίτεχνα γαλλικά καλούπια διακόσμησης με έμπνευση από τη φύση συνδέουν τους αρχιτεκτονικούς δεσμούς του Abloh και τους εσωτερικούς χώρους του 18ου αιώνα στο σκηνικό της επίδειξης και τα ντελικάτα τους σχέδια που καθορίζουν τους ανακτορικούς εσωτερικούς χώρους της παρισινής αρχιτεκτονικής.
Στη φετινή Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου, η Alessi, η Cassina και η ίδια η πολυτελής μάρκα Off-White του Abloh παρουσίασαν προϊόντα πάνω στα οποία ο σχεδιαστής εργαζόταν πριν από το θάνατό του.
Διάβασε ακόμα: ''HA HA HA'': H συνεργασία της Gucci με τον Harry Styles έκανε το fashion crowd να χαμογελάσει