H Pre-Fall καμπάνια του Balenciaga με φόντο την Ακρόπολη, τον Πύργο του Άιφελ και το Σινικό Τείχος

Άλλωστε ο αμερικανός σχεδιαστής ξέρει πως να δημιουργεί buzz για το φανατικό κοινό του. Κάποτε ζήτησε από τους κατοίκους μίας πόλης να φωτογραφηθούν ως μοντέλα για την καμπάνια του και άλλοτε παρουσίασε το show του σε έναν χώρο εμπνευσμένο από το Ευρωκοινοβούλιο.

Διάβασε ακόμα: Έξαλλη η οικογένεια Gucci: Στην ταινία μας παρουσιάζουν άσχημους, κοντούς και χοντρούς

Έτσι λοιπόν, αυτή τη φορά, ο Πύργος του Άιφελ, το Σινικό Τείχος, το Taj Mahal, η Πύλη του Βραδεμβούργου και η Ακρόπολη (με τις σκαλωσιές) γίνονται το πιο cult φόντο για την over the top, oversized grunge χειμωνιάτικη συλλογή του οίκου με την βοήθεια φυσικά του Photoshop.

Την φωτογράφιση συνοδεύει ένα βίντεο τριών λεπτών με τίτλο Feel Good Video.

Ίσως η πιο σημαντική πληροφορία για τη συγκεκριμένη καμπάνια είναι ότι το 90.6% των υφασμάτων είναι sustainable!

Διάβασε ακόμα: Aria Collection: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το σόου που περίμενε όλο το fashion crowd! 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ