Thumbnail

H Selena Gomez σχεδιάζει μαγιό και υμνεί το body positivity H Selena Gomez σχεδιάζει μαγιό και υμνεί το body positivity

Η ποπ σταρ προσπαθεί να ''επικοινωνήσει'' την αυτοπεποίθηση σε κάθε γυναίκα
Από τότε που η Selena Gomez επέστρεψε μετά από κάποιο διάστημα απουσίας της από το προσκήνιο της σόουμπιζ, μετατράπηκε στο απόλυτο είδωλο δυναμισμού και θετικότητας για όλες τις γυναίκες.

Πρόσφατα, η Selena αποφάσισε να σχεδιάσει μια ολόκληρη συλλογή για το La'Mariette, την μάρκα που διευθύνει η κολλητή της φίλη! Η νέα συνεργασία περιλαμβάνει έξι νέα στυλ, δύο τοπ, δύο bikinis, ένα ολόσωμο κομμάτι και ένα παρεό, με σχέδιο εμπνευσμένο από την ίδια.

Η Selena και η La'Mariette στόχευαν να συνοψίσουν την προσωπικότητά της στο σχέδιο «Aura» με την ίδια να ποζάρει στην διαφημιστική καμπάνια ως απόλυτο body positivity icon υμνώντας τις γυναικείες καμπύλες, γνωρίζοντας πως αυτή η αυθεντικότητα είναι που την κάνει πραγματικά αισθησιακή.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LA’MARIETTE (@lamariette)

Διάβασε ακόμα: Φυσικά και η Donatella διάλεξε την Dua Lipa για τη νέα καμπάνια του οίκου Versace

«Το Aura είναι εμπνευσμένο από τη Selena, η αύρα της λάμπει σε ό,τι κάνει και θέλουμε όλοι οι άλλοι να νιώσουν ένα τέτοιο μετασχηματιστικό συναίσθημα, ότι είναι ο πιο αυθεντικός εαυτός τους», δήλωσε η συνιδρύτρια, Morgan Brutocao. 

«Η αυτοπεποίθηση της Selena είναι απαράμιλλη και η δημιουργία ενός σχεδίου μαζί της, η οποία ενσωματώνει αυτό, είναι τόσο ικανοποιητική».

«Ήταν πολύ διασκεδαστικό για εμάς να δημιουργούμε μαγιό γιατί στη Theresa, στη Morgan, και σε εμένα, μας αρέσει πολύ να είμαστε έξω», είπε η Selena σε δελτίο τύπου για τη συλλογή. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LA’MARIETTE (@lamariette)

«Μετά από δείγματα, το αγαπημένο μου χρώμα ήταν το μοβ, ήθελα να μείνω μακριά από τα συνηθισμένα χρώματα μου, το κόκκινο και το λευκό. Το μοβ έμοιαζε διαφορετικό για μένα και προσθέσαμε χρωματισμούς όπως πράσινο και neon εδώ και εκεί, γίνεται πραγματικά το δικό σου μαγιό, όπως και να το φοράς».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LA’MARIETTE (@lamariette)

Η νέα σειρά περιλαμβάνει πολλά μεγέθη, από XS σε XXL, οπότε αναφέρεται σε κάθε γυναικείο σωματότυπο, για να έρχεται να «δέσει» ακριβώς πάνω στις καμπύλες μιας γυναίκας!

Διάβασε ακόμα: Τα Jordans μόλις απέκτησαν ένα σοβαρό ανταγωνιστή: Tα πρώτα vegan αθλητικά από τον οίκο Gucci

Home