Thumbnail

Η Adidas λανσάρει 43 διαφορετικά αθλητικά σουτιέν και προωθεί με τον δικό της τρόπο το ''inclusivity'' Η Adidas λανσάρει 43 διαφορετικά αθλητικά σουτιέν και προωθεί με τον δικό της τρόπο το ''inclusivity''

Υπολογίζεται ότι το 90% των γυναικών δεν αγοράζει το σωστό αθλητικό σουτιέν, σημειώνει η Adidas μετά από μία έρευνα που διεξήγαγε. Αυτό το πρόβλημα έρχεται να το λύσει...

Με το mottο Support is everything, η κορυφαία αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών φωτογραφίζει στην καμπάνια της γυναικεία στήθη με διαφορετικό μέγεθος, με ασυμμετρίες, με ραγάδες και υπέροχες ατέλειες.

Και προσθέτει πως «το καλύτερο μέρος του workout σου δεν θα έπρεπε να είναι αυτό που βγάζεις το σουτιέν σου».

Αλήθεια πόσες φορές ένιωσες κι εσύ αυτή την ''απελευθέρωση'' βγάζοντας το sports bra σου. Αυτός είναι και ο στόχος αυτής της συλλογής. Να μπορεί κάθε γυναίκα να βρει το δικό της αθλητικό σουτιέν και να νιώθει άνετα όσο απολαμβάνει τη γυμναστική της.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by adidas Women (@adidaswomen)

Διάβασε ακόμα: Emira D’Spain: H transegender star TikTok στη νέα καμπάνια της Victoria's Secret

Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι η συγκεκριμένη συλλογή σχεδιάστηκε με πραγματικό feedback από γυναίκες και δοκιμάστηκε από αθλήτριες στο τρέξιμο και κάθε είδους προπόνηση.

Η φωτογραφία που αναρτήθηκε στα social media του brand απεικονίζει διαφορετικά στήθη. Οι θηλές, βέβαια, είναι ζωγραφισμένες. H καμπάνια στην οποία συμμετέχουν κανονικές γυναίκες, αθλήτριες και μοντέλα με σύνδρομο Down, είναι μία καλή προσπάθεια για συμπερίληψη και ένα έναυσμα για να ακολουθήσουν αυτή την τακτική και άλλα μεγάλα brands.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by adidas Women (@adidaswomen)

Διάβασε ακόμα: H νέα καμπάνια του Jacquemus είναι ο ορισμός του ''gender fluid''

Home