Thumbnail

Η έξυπνη κίνηση της να προσλάβει τον Pete Davidson, το νέο σύντροφο της Kim Κ, στη νέα της καμπάνια Η έξυπνη κίνηση της να προσλάβει τον Pete Davidson, το νέο σύντροφο της Kim Κ, στη νέα της καμπάνια

Το προσωπικό του στυλ είναι τόσο ξεχωριστό όσο και το χιούμορ του
O stand-up κωμικός, ηθοποιός, συγγραφέας και σύντροφος της διασημότερης social media star του πλανήτη, είναι ένας από τους μεγαλύτερους αστέρες του κόσμου χάρη στο χιούμορ, το ταλέντο και την αμεσότητά του

Όπως και σε κάθε της καμπάνια η επιλογή της H&M στους πρωταγωνιστές της, δεν είναι τυχαία. Γι' αυτό και η απόφαση της αλυσίδας να καλέσεις τον Pete Davidson να γίνει το πρόσωπο της νέας ανδρικής καμπάνιας, που τονίζει την ισχυρή σύνδεση μεταξύ των ρούχων και της αυτοπεποίθησης που προσδίδει στους άνδρες όταν νιώθουν κυρίαρχοι στην καθημερινότητά τους, την βρήκαμε εξαιρετική.

Διάβασε ακόμα: H TikToker που μοιάζει απίστευτα στην Kate Middleton και θέλει να παίξει στο The Crown

Σε αυτήν την καμπάνια, η H&M γιορτάζει το νέο κίνημα ανδρικών ενδυμάτων που φέρνει το προσωπικό στυλ στο προσκήνιο. Καθώς οι παραδοσιακοί κώδικες καταρρέουν και μια νέα γενιά βρίσκει τη δική της γλώσσα επικοινωνίας, η ανδρική μόδα γίνεται ένα μέρος όπου κάθε στιγμή μετράει. Αναδεικνύει τη δύναμη των ρούχων στο πως να εκφράζουμε ποιοι είμαστε, ανεξάρτητα από την περίσταση.

«Η συνεργασία σε αυτή την καμπάνια ήταν μια εξαιρετική εμπειρία. Διασκεδάσαμε πολύ όταν δημιουργήσαμε τις φωτογραφίες και το περιεχόμενο. Τα ρούχα είναι άνετα και είναι υπέροχο να τα φοράς, αυτό είναι που μου αρέσει στην H&M,» αναφέρει ο Pete Davidson.

Pete Davidson H&M

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ο Pete Davidson είναι το πρόσωπο αυτής της τολμηρής νέας καμπάνιας. Ο Pete συμπυκνώνει όλα όσα αγαπά και πρεσβεύει η H&M στην ανδρική μόδα με την αυτοπεποίθησή του και τους πειραματισμούς με το προσωπικό του στυλ. Είναι τόσο εύκολο να ταυτιστείς μαζί του, που εμπνέει τους άντρες σε όλο τον κόσμο να δημιουργήσουν τη δική τους στιγμή με την εμφάνισή τους,» δήλωσε ο Henrik Nordvall, Global Business Unit Director για την Ανδρική σειρά στην H&M.

Η καμπάνια ενθαρρύνει τους άνδρες σε όλο τον κόσμο να απολαύσουν αυτό που ήδη κατέχουν, να αγοράσουν vintage και στη συνέχεια να προσθέσουν νέα κομμάτια που έχουν σημασία για εκείνους, από τις ανδρικές συλλογές της H&M. Είναι μια ολιστική προσέγγιση που κινείται πέρα ​​από την πλήρη εποχιακή αλλαγή, σε έναν νέο τρόπο να βιώνουμε τη μόδα για όλους μας.

Διάβασε ακόμα: Τελικά η Kim Kardashian δεν χώρεσε στο φόρεμα της Monroe - Η πατέντα του στιλίστα στο κόκκινο χαλί

Home