Η Lizzo μάς κάνει να νιώθουμε περήφανες για το σώμα μας με την πιο self-love συλλογή
Πλέον με το Yitty, το νέο shapewear brand της, η Lizzo δείχνει την στήριξή της σε όλα όσα πρεσβεύει.
«Ένιωθα ότι μου έλεγαν διαρκώς, από την τηλεόραση και τα περιοδικά, ότι το σώμα μου δεν ήταν αρκετό», αναφέρει η Lizzo σε statement. «Με σκοπό να νιώσω αποδεκτή, έπρεπε να υποβληθώ σε κάποιου είδους πόνο για να χωρέσω σε ένα συγκεκριμένο αρχέτυπο ομορφιάς. Γι’ αυτό και φοράω shapewear για πολύ καιρό, ίσως από τότε που ήμουν στην 5η-6η δημοτικού».
Σε συνεργασία, λοιπόν, το inclusive brand αθλητικών ειδών, Fabletics, δημιούργησε το Yitty ένα size-inclusive brand το οποίο περιλαμβάνει shapewear που μπορούν να φορεθούν σε διάφορες περιστάσεις. Ρούχα σχεδιασμένα να φοριούνται σαν εσώρουχα, αλλά και σαν ρούχα. Fitted σιλουέτες, έντονα χρώματα και prints, iker shorts, ψηλόμεσα εσώρουχα, bralettes χωρίς σύρμα, κορμάκια, off-the-shoulder τοπ, hoodies, ό,τι δηλαδή θα φορούσε με αυτοπεποίθηση και η ίδια.
Το Yitty, παίρνει το όνομά του από το παρατσούκλι της Lizzo που είχε στο σχολείο.
«Βαρέθηκα να βλέπω αυτά τα θλιβερά, περιοριστικά shapewear που, αλήθεια, κανείς δεν θέλει να φορέσει. Είχα μια επιφοίτηση όπου σκέφτηκα “Ποιος μπορεί να κάνει κάτι γι’ αυτό;”», σχολιάζει σχετικά. «Αποφάσισα να προκαλέσω τον εαυτό μου, επιτρέποντας στις γυναίκες να νιώσουν καλά με τον εαυτό τους ξανά, χωρίς να χρειάζεται να απολογηθούν γι’ αυτό».
Διάβασε ακόμα: Η επική απάντηση της Rihanna σε όλους όσους έχουν κάτι να πουν για το iconic pregnancy style της
«Το μέγεθος του καθενός είναι απλά το μέγεθός του. Δεν είναι ψηλό ή χαμηλό. Δεν είναι μεγάλο ή μικρό. Είναι απλά το μέγεθός σου».
Η Lizzo γιορτάζει το λανσάρισμα του Yitty δυναμικά. Για το πρώτο launch του θα παρουσιάσει 100 διαφορετικά κομμάτια τα οποία θα χωριστούν σε τρεις συλλογές: τη Nearly Naked, τη Mesh Me και τη Major Label. To Yitty είναι eco-friendly. 65% των κομματιών του brand είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένες ίνες, ενώ οι συσκευασίες είναι και αυτές φτιαγμένες από ανακυκλώσιμα υλικά και τα μεγέθη κυμαίνονται από το XS μέχρι το 6X και οι τιμές από τα 15 έως τα 70 δολάρια.
Η Nearly Naked είναι μια συλλογή shapewear εσωρούχων, χωρίς ραφές. Είναι ανάλαφρη, αγκαλιάζει τις καμπύλες του σώματος φυσικά και προσφέρει άνεση. H Mesh Me συλλογή θα έχει μια σειρά από χρωματιστά και σε ουδέτερες αποχρώσεις κομμάτια με mesh (δίχτυ) τα οποία φοριούνται σαν εσώρουχα, αλλά και σαν ρούχα. Έπειτα, η Major Label συλλογή είναι μια μίξη καθημερινών και σούπερ μαλακών εσωρούχων.
Διάβασε ακόμα: Metaverse Fashion Week: Πραγματοποιήθηκε η πρώτη εικονική εβδομάδα μόδας