Η νέα εποχή της μόδας είναι εδώ! Η εβδομάδα μόδας του Λονδίνου θα πραγματοποιηθεί αλλά... ψηφιακά!
Για τον Ιούνιο, η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, θα πάρει μια νέα μορφή, μόνο ψηφιακή, λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα κατάσταση και θα διαρκέσει από τις 12 έως και τις 15 Ιουνίου 2020 που θα διεξαγόταν η ανδρική εβδομάδα μόδας του Λονδίνου.
Η Caroline Rush CBE, Διευθύνουσα Σύμβουλος του BFC σχολίασε: «Είναι σημαντικό να κοιτάξουμε το μέλλον και την ευκαιρία να αλλάξουμε, να συνεργαστούμε και να καινοτομήσουμε. Πολλές από τις επιχειρήσεις μας είχαν αγκαλιάσει ανέκαθεν την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου ως πλατφόρμα όχι μόνο για τη μόδα αλλά και για την επιρροή της στην κοινωνία, την ταυτότητα και τον πολιτισμό. Η σημερινή πανδημία μας οδηγεί όλους να προβληματιστούμε πιο έντονα για την κοινωνία στην οποία ζούμε και για το πώς θέλουμε να ζήσουμε τη ζωή μας και να χτίσουμε τις επιχειρήσεις όταν την ξεπεράσουμε.
Διάβασε ακόμα: Η Gwyneth Paltrow δημοπρατεί ένα θρυλικό φόρεμα και συμβάλλει στην μάχη αντιμετώπισης της πανδημίας
Η άλλη πλευρά αυτής της κρίσης, ελπίζουμε να αφορά τη βιωσιμότητα, τη δημιουργικότητα και το προϊόν που εκτιμάτε, σέβεστε και αγαπάτε. Δημιουργώντας μια πλατφόρμα πολιτιστικής εβδομάδας μόδας, προσαρμόζουμε την ψηφιακή καινοτομία ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες μας σήμερα και είναι κάτι που πρέπει να χτίσουμε ως παγκόσμια βιτρίνα για το μέλλον. Οι σχεδιαστές θα μπορούν να μοιράζονται τις ιστορίες τους, και για εκείνους που τις έχουν ετοιμάσει, τις συλλογές τους, σε μια ευρύτερη παγκόσμια κοινότητα ενώ ελπίζουμε ότι, ακόμα και σε αυτή τη δύσκολη στιγμή, θα υπάρξει έμπνευση, κάτι για το οποίο η βρετανική μόδα είναι γνωστή. ”
Η ψηφιακή πλατφόρμα www.londonfashionweek.co.uk θα επαναλανσαριστεί και θα απευθύνεται τόσο στο εμπορικό όσο και στο καταναλωτικό κοινό, αγκαλιάζοντας τον πολιτιστικό σχολιασμό, τη δημιουργικότητα και το χιουμοριστικό πνεύμα για το οποίο είναι γνωστή η βρετανική μόδα και το Λονδίνο.
Αυτή η νέα ψηφιακή εμπειρία θα είναι ανοιχτή σε παγκόσμιο κοινό και εμπόριο, και θα λειτουργεί ως σημείο συνάντησης, προσφέροντας συνεντεύξεις, podcast, ημερολόγια σχεδιαστών, διαδικτυακά σεμινάρια και ψηφιακές εκθέσεις, δίνοντας την ευκαιρία στους σχεδιαστές να κάνουν πωλήσεις τόσο στο κοινό μέσω των τρέχοντων συλλογών και των εμπόρων λιανικής μέσω παραγγελιών για προϊόντα της επόμενης σεζόν.
Διάβασε ακόμα: Τι ψωνίζουμε οι γυναίκες στην καραντίνα σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του Lyst