Thumbnail

Η νέα καμπάνια της Tommy Hilfiger ωδή στην διαφορετικότητα Η νέα καμπάνια της Tommy Hilfiger ωδή στην διαφορετικότητα

H νέα καμπάνια περιλαμβάνει ένα ποικιλόμορφο cast ανθρώπων που καθρεφτίζουν το πνεύμα της σύγχρονης Αμερικής και μάχονται οι ίδιοι υπέρ του inclusivity.
Η Tommy Hilfiger, που ανήκει στον Όμιλο PVH Corp., ανακοινώνει την άφιξη της νέας καμπάνιας TOMMY ICONS για τη σεζόν Fall/Winter 2020, η οποία περιστρέφεται γύρω από τη θεματική του Moving Forward Together, εκπροσωπώντας μειονότητες και γιορτάζοντας την έννοια της διαφορετικότητας.

Υπερασπιζόμενες εκείνους που δεν εκπροσωπούνται αρκετά στον κλάδο της μόδας, οι καμπάνιες TOMMY HILFIGER συνεχίζουν να κάνουν τολμηρές δηλώσεις για το πώς θα έπρεπε να είναι η μόδα του σήμερα, γιορτάζοντας και απεικονίζοντας μοντέλα από μία ποικιλία υποβάθρων, μεγεθών, ηλικιών, φύλων και εθνικοτήτων. 

Tommy Hilfiger campaign

H νέα καμπάνια περιλαμβάνει ένα ποικιλόμορφο cast ανθρώπων που καθρεφτίζουν το πνεύμα της σύγχρονης Αμερικής και μάχονται οι ίδιοι υπέρ του inclusivity αποτελώντας ένα ακόμα βήμα στο ταξίδι του brand να σπάει τους κανόνες και να επαναπροσδιορίζει τη μόδα.

Η νέα καμπάνια περιλαμβάνει μία μείξη από πρόσωπα που γνωρίζουν παγκόσμια αναγνωσιμότητα και ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να ‘επενδύσουν’ στο self-expression τους, να διατηρήσουν την αυθεντικότητα και την αυτοπεποίθηση τους, μένοντας πιστοί στην προσωπικότητά τους.

Tommy Hilfiger campaign

Διάβασε ακόμα: Τα iconic shoes του Manolo Blahnik ''εισβάλλουν'' στο Net-A-Porter

Συγκεκριμένα, η καμπάνια περιλαμβάνει:

•    Halima Aden: Ένα πετυχημένο, έγχρωμο μοντέλο που φοράει hijab, η οποία εργάζεται ως Diversity Editor-at-Large στην Vogue Arabia.  

•    Carolyn Murphy: Μία θερμή υποστηρίκτρια της αειφορίας που αψηφά το λεγόμενο ‘industry ageism'. •    Dilone: Μοντέλο, ηθοποιός και υπέρμαχος της ελεύθερης έκφρασης που αψηφά τους περιορισμούς των φύλων μέσω της ανδρόγυνης αισθητικής της. •    Michaela DePrince: Μία παγκοσμίως γνωστή μπαλαρίνα από τη Σιέρα Λεόνε, που έμεινε ορφανή κατά τη διάρκεια του πολέμου. •    Soo Joo Park: Ένα top model με κοινή καταγωγή από την Κορέα και την Αμερική που αγωνίζεται για μεγαλύτερη εκπροσώπηση της BIPOC κοινότητας στον κλάδο της ομορφιάς και της μόδας. •    Jasmine Sanders: Ένα πολυπολιτισμικό supermodel που υποστηρίζει την κοινωνική δικαιοσύνη μέσω των social media καναλιών της. •    Precious Lee: Ένα πρωτοποριακό έγχρωμο, plus size μοντέλο και ακτιβίστρια που υποστηρίζει την ποικιλομορφία μεγέθους και φυλών στο χώρο της μόδας, της τηλεόρασης και του σινεμά. 

•    Audrey Hilfiger: Καλλιτέχνης, επιχειρηματίας και ακτιβίστρια που τάσσεται υπέρ του LGBTQI+ community, η οποία δωρίζει το 25% των εσόδων στο Ali Forney Center για την υποστήριξη και προστασία της παραπάνω κοινότητας. 

Ενσαρκώνοντας το πνεύμα του Moving Forward Together, η Fall 2020 TOMMY ICONS καμπάνια γυρίστηκε στο Disney Golden Oak Ranch από το φωτογράφο Dan Martensen, ο οποίος αποτυπώνει την ομορφιά κάθε ξεχωριστής κουλτούρας. Καθρεφτίζοντας τη βαθύτερη σημασία πίσω από την καμπάνια, η συλλογή έχει σχεδιαστεί μέσα από το πρίσμα ενός all-American καλειδοσκοπίου και εκπέμπει μία μοντέρνα ενέργεια με περιπετειώδες styling, παραμένοντας πιστή στην ταυτότητα του brand.

Διάβασε ακόμα: Αυτό το βίντεο είναι ξεκάθαρα ό,τι πιο δημιουργικό είδαμε μέσα στην πανδημία

Home