Η νέα shopping υπηρεσία της H&M θα σε ενθουσιάσει
Σύμφωνα με άρθρο του Business Insider, με 37 δολάρια, οι καταναλωτές θα μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε 50 επιλεγμένα κομμάτια, να νοικιάσουν όποια θέλουν και να τα επιστρέψουν μια εβδομάδα αργότερα. To φορμάτ «πατάει» πάνω σε μοντέλα με τα οποία λειτουργούν σαιτς όπως το Rent the Runway και μοιάζει με αυτά που λάνσαραν πρόσφατα brands όπως το Urban Outfiters και το Banana Republic.
Διάβασε ακόμα: Αυτή είναι για εμάς η καλύτερη συνεργασία ever από την H&M
Σύμφωνα με πρόσφατα στατιστικά του περιβαλλοντικού προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών,η βιομηχανία της μόδας καταλαμβάνει ένα δραματικό 10% των παγκόσμιων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα- περισσότερο από τα αεροπλάνα και τις διεθνείς μεταφορές. Η H&M μαζί με τον όμιλο Inditex (Zara, Bershka, Massimo Dutti κτλ) κυριαρχούν στο κομμάτι του fast fashion και θεωρούνται εκπρόσωποι του μη οικολογικού χαρακτήρα της μόδας.
Παρ’ όλα αυτά, και ενώ οι περισσότεροι influencers και τα μίντια προσπαθούν να προωθήσουν μια πιο ηθική μόδα, φαντάζει ιδιαίτερα δύσκολη η στροφή των καταναλωτών προς περισσότερο διαχρονικές αγορές, λόγω του χαμηλού κόστους των ρούχων.
Αν το συγκεκριμένο πάντως πείραμα πετύχει, τότε πιθανό σε ένα χρόνο από τώρα να μιλάμε για μια διαφορετική σχέση του καταναλωτή με τα ρούχο, που ιδανικά θα οδηγήσει και στην ανάπτυξη ενός eco-friendly μοντέλου αγορών.
Διάβασε ακόμα: Αυτά είναι τα basics που χρειάζεσαι για μια βραδινή έξοδο αν είσαι κορίτσι 40 plus