Thumbnail

Η Stella McCartney κάνει... ''Sex Education'' σε μια καμπάνια ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού Η Stella McCartney κάνει... ''Sex Education'' σε μια καμπάνια ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού

Η σχεδιάστρια υποδύεται την εκπαιδεύτρια Ella Allets σε ένα διαφορετικό σχολικό μάθημα
Ο Οκτώβριος είναι παγκοσμίως ο μήνας ενημέρωσης και πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού και η μόδα ''παραδοσιακά'' στηρίζει αυτή την προσπάθεια με τους διάσημους σχεδιαστές να επικοινωνούν το μήνυμα με δημιουργικούς τρόπους.

Ανάμεσα σ' αυτούς και η Stella McCartney, που φέτος βρήκε ένα πολύ έξυπνο ''σενάριο'' για να δώσει το δικό της... ''μάθημα'' 

Σε ένα δίλεπτο βιντεάκι με τίτλο ''Toilet, Teeth, Tits (TTT)'', η σχεδιάστρια υποδύεται την καθηγήτρια με μαθητές τους πρωταγωνιστές της επιτυχημένης σειράς του Netflix ''Sex Education''. Δύο διασκεδαστικά λεπτά, που όμως έχουν να διαλύσουν τους μύθους γύρω από τον καρκίνο του μαστού, αλλά και να ευαισθητοποιήσουν το κοινό σχετικά με την σημασία της αυτοεξέτασης. Με την McCartney να πρωταγωνιστεί ως μια εκπαιδεύτρια με το όνομα Ella Allets, το καστ περιλαμβάνει τους Aimee Lou Wood, Chinenye Ezeudu, Sami Outalbali, Mimi Keene, Chaneil Kular και Simone Ashley.

«Φέτος είναι η έβδομη καμπάνια μας για την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού και είμαι πολύ περήφανη για αυτό που έχουμε πετύχει» περιγράφει η σχεδιάστρια Stella McCartney. «Η μαμά μου η Linda παραμένει για πάντα στην καρδιά μου και με παρακινεί να μην επαναπαύομαι μέχρι να συγκεντρώσουμε αρκετά χρήματα και γνώση για να τερματίσουμε αυτή την φρικτή ασθένεια».

Διάβασε ακόμα: ''Η αυτοκτονία δεν είναι μόδα'' - Η απίστευτη γκάφα του οίκου Givenchy ''ξεσήκωσε'' τα social media

«Ήταν τόσο διασκεδαστικά τα γυρίσματα και είναι μια τόσο σημαντική καμπάνια να συμμετέχεις, καθώς το θέμα είναι κοντά στην καρδιά μας» δήλωσε η Ezeudu για το έργο. «Αν κάτι είναι αστείο και γίνει με ενδιαφέροντα τρόπο, είναι ο καλύτερος τρόπος για να μάθεις» προσθέτει η Keene.

Η συνεργασία αυτή είναι ιδανική, καθώς η βρετανική μάρκα προσέγγιζε πάντα σοβαρά θέματα με αίσθηση του χιούμορ. Και με την τηλεοπτική σειρά να έχει απήχηση σε μια νεότερη δημογραφική ομάδα πέρα από το κοινό που απευθύνεται η Stella McCartney, η καμπάνια έχει ακόμη μεγαλύτερο εύρος.  

«Οι ηθοποιοί ήταν πολύ αφοσιωμένοι και ενθουσιασμένοι που θα στήριζαν τον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και μου αρέσει πόσο εύκολο και διασκεδαστικό είναι να θυμάσαι να ακολουθείς το Toilet, Teeth, Tits (TTT)!» λέει η McCartney για τη συνεργασία.  

«Ελπίζω ότι οι νέες γυναίκες θα ενσωματώσουν αυτά τα τρία απλά βήματα στην πρωινή τους ρουτίνα και ότι μπορούμε να σώσουμε αυτές και τις οικογένειές τους από τον τρομερό αντίκτυπο αυτής της ασθένειας».

Διάβασε ακόμα: Οι Simpsons στο πρώτο τους catwalk show στην εβδομάδα μόδας στο Παρίσι

Home