Thumbnail

It’s an evolution: ERA Department Stores It’s an evolution: ERA Department Stores

Νέα επικοινωνιακή καμπάνια από τα πολυκαταστήματα ERA
Tο Συγκρότημα Ermes συνεχίζει να καινοτομεί και να εξελίσσεται, όπως έκανε από την αρχή της δημιουργίας του.

Με νέο όνομα και νέο όραμα τα πολυκαταστήματα ERA έχουν ξεκινήσει τη μεταμόρφωσή τους σε χώρους πρωτοποριακούς, αρχίζοντας από το πολυκατάστημα ΕRA στο The Mall of Cyprus και λανσάρουν νέα επικοινωνιακή καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «It’s an evolution», η οποία αναδεικνύει την υπόσχεση προς τον καταναλωτή και τη νέα φιλοσοφία τους. 

Διάβασε ακόμα: Gucci και Louis Vuitton στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών

Era Evolution

Η διαφημιστική ταινία που κυκλοφορεί παρουσιάζει ένα εξωτικό τοπίο με σουρεαλιστική διάθεση και μας παρασύρει στη μαγεία του παραμυθιού. Η πρωταγωνίστρια μεταμορφώνεται σε στοιχεία της φύσης, τα οποία θυμίζουν υφάσματα, και παραπέμπουν στη μεταμόρφωση των πολυκαταστημάτων ERA. Η ταινία μας προσκαλεί σε ένα όνειρο, σε μια αναγέννηση και μας προκαλεί να ζήσουμε τη ζωή με όλες μας τις αισθήσεις. Αυτό προσφέρουν και τα νέα πολυκαταστήματα ERA: Την αλλαγή. Την εξέλιξη. Μια ολοκληρωμένη εμπειρία ψωνίσματος που απευθύνεται και ικανοποιεί όλες μας τις αισθήσεις. Ένα περιβάλλον γεμάτο νέες επιλογές και προσεγμένη αισθητική

Ο καταναλωτής έχει εξελιχθεί, οι ανάγκες του έχουν αλλάξει, οι απαιτήσεις του έχουν μεγαλώσει και τα πολυκαταστήματα ERA αλλάζουν μαζί του, μεταμορφώνονται σε χώρους πρωτοποριακούς όπου η τέχνη, η κουλτούρα και οι τελευταίες τάσεις της μόδας συναντώνται σ’ ένα περιβάλλον μοναδικής εμπειρίας για τον επισκέπτη. 

H προϊοντική γκάμα έχει εμπλουτιστεί με πολλές συλλογές όπως Samsøe & Samsøe®, ba&sh, Closed, Stine Goya, Baum und Pferdgarten, Ghospell, Sessun, Sister Jane, AllSaints, Fred Perry, American Vintage, Grace & Mila, Kendal & Kylie, DKNY, Calvin Klein, Lee, G-Star, Guess, Funky Buddha, Diadora, Ellesse, Adidas, Puma, Under Armour, EA7, Veja, Steve Madden, Coccinelle, Furla, Coach και πολλές άλλες, προκειμένου να ανταποκριθούν στις διαφορετικές ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, προσφέροντάς του μία βελτιωμένη, ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών.

Διάβασε ακόμα: Βγάλαμε σέλφι με τον Christian Louboutin δημιουργώντας το δικό μας avatar

Home