Thumbnail

Μια ελληνίδα γαλαζοαίματη στη νέα καμπάνια του οίκου Dior Μια ελληνίδα γαλαζοαίματη στη νέα καμπάνια του οίκου Dior

Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται το πρόσωπο μεγάλου οίκου μόδας
Στο παρελθόν την είδαμε να περπατάει στην πασαρέλα για τους Dolce & Gabbana. Τώρα πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του οίκου Dior για την εμβληματική Lady Dior, μια από τις διασημότερες τσάντες στην ιστορία της μόδας.

Ο λόγος για την Μαρία Ολυμπία Γλύξμπουργκ, κόρη του Παύλου και της Μαρί Σαντάλ, εγγονή του Κωνσταντίνου Β της Ελλάδας και της Αννας Μαρίας της Δανίας, που θεωρείται ένα από τα διασημότερα ''it'' girls της ελίτ της μόδας παγκοσμίως και influencer, αφού διαθέτει πάνω από 170 χιλιάδες followers στο Instagram.

Διάβασε ακόμα: Οι αγαπημένες τσάντες των Carrie Bradshaw και Lady Diana σε μουσείο

Η καλλιτεχνική διευθύντρια του γαλλικού οίκου, Maria Grazia Chiuri επέλεξε την νεαρή γαλαζοαίματη σοσιαλιτέ να πρωταγωνιστήσει σε μια σειρά από video μαζί με άλλες νεαρές επώνυμες γυναίκες για την προώθηση της iconic Lady Dior, πουως γνωστόν πήρε το όνομά της από την πριγκίπισσα Diana, και να δώσει την δική της εξήγηση στον όρο ''Ladylike''.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

What does it mean to be ladylike ? #LadyDior campaign✨📸@joan_braun thank you @mariagraziachiuri

A post shared by Olympia of Greece (@olympiagreece) on

Με cool διάθεση η Μαρία Ολυμπία ξεκινά το βίντεο λέγοντας πως «Είναι μια λέξη που ακούμε συνέχεια, αλλά δεν ξέρεις πραγματικά πώς να την περιγράψεις», ενώ αναφέρεται στο πάρτι που έκανε για τα 21 της χρόνια, το οποίο διοργάνωσε μαζί με τον πατέρα της, Παύλο Γλύξμπουργκ, ο οποίος έκλεινε τα 50 και τότε ήταν μια στιγμή που αισθάνθηκε αρκετά ''ladylike''.

Στην συνέχεια η ίδια αναφέρθηκε στη μητέρα της Μαρί Σαντάλ, που η ίδια θεωρεί επιτομή του όρου ladylike «Πάντα μου έδινε συμβουλές σωστής συμπεριφοράς. Και τώρα γράφει ένα παιδικό βιβλίο για καλούς τρόπους»

Διάβασε ακόμα: Ήξερες ότι η τσάντα που κρατάνε όλα τα ''it'' girls κυκλοφόρησε πριν 60 χρόνια;

 

Home