Το μοναστικό σόου του οίκου Chanel ήταν μια αναφορά στα θλιβερά παιδικά χρόνια της Mademoiselle Coco
Παρά την θλίψη των παιδικων της χρόνων η μετέπειτα Mademoiselle της γαλλικής μόδας, κατάφερε να μετουσιώσει σε έμπνευση το περιβάλλον στο οποίο μεγάλωσε. Το μαυρόασπρο σκηνικό, από τους κατάλευκους τοίχους με τις μαύρες πόρτες στο μοναστήρι, μέχρι τις ''στολές'' με τις μαύρες φούστες και τα άσπρα πουκάμισα, καθόρισε την αισθητική της και έγινε στοιχείο που χαρακτήρισε τις συλλογές της, και σήμερα η Virginie Viard μετά από μια προσωπική της επίσκεψη στον χώρο όπου μεγάλωσε η Coco κατάφερε να το μεταφράσει με τον δικό της τρόπο στο Grand Palais.
Διάβασε ακόμα: Τι φόρεσαν οι πιο καλοντυμένοι άντρες στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου;
Κατά την επίσκεψή της η Viard ερωτεύτηκε τους κήπους και την ρουστίκ γοητεία του αββαείου Aubazine, εκεί όπου η Coco Chanel μαζί με τις δύο αδελφές της εγκαταλείφθηκε από τον πατέρα της σε ηλικία έντεκα ετών, και αυτό ακριβώς το σκηνικό θέλησε να μεταφέρει κάτω από τον τρούλο του Grand Palais με το συντριβάνι στο κέντρο και το πέτρινο μονοπάτι.
Είναι ξεκάθαρο ότι το περιβάλλον στο οποίο μεγάλωσε η Coco καθόρισε και την αισθητική της, αυτή την αποστειρωμένη απλότητα και την αυστηρή παλέτα του λευκού και του μαύρου, την οποία χρησιμοποίησε η Viard στην συλλογή της με εξαίρεση κάποια παστέλ σύνολα, κομμάτια από μαυρόασπρο houndstooth print και βραδινά φορέματα από χρυσό που έδωσαν μια ''ζωντανή'' νότα στο όλο κόνσεπτ.
Ωστόσο, η διάδοχος του Lagerfeld δεν έμεινε εκεί. Τα κολάρα στα φορέματα που παρουσιάστηκαν στο catwalk, η ντελικάτη δαντέλα στο πάνω μέρος και τα μαύρα στρογγυλά κουμπιά που έκλειναν μέχρι τον λαιμό, αλλά και τα μοκασίνια με το άσπρο καλτσάκι, ήταν μέρος της στολής των μοναχών, ενώ τα κεντήματα ήταν μια αναφορά στην βασική ασχολία των κοριτσιών που μεγάλωναν στο αββαείο.
Διάβασε ακόμα: Σ' έναν ιδανικό φεμινιστικό κόσμο, όπως αυτόν του Dior, οι αρχαίες ελληνίδες θεές διοικούσαν τον Όλυμπο