Ναι, η παρουσία δύο curvy μοντέλων στο τεύχος Σεπτεμβρίου της Vogue είναι πιο σημαντική απ' όσο νομίζεις
«Τα Σεπτεμβριανά τεύχη είναι γεμάτα με διαφημίσεις και μεγάλες φωτογραφήσεις, κάνοντας τα τεράστια σε φυσικό μέγεθος –παραπάνω από 2 κιλά σε βάρος. Όσο πιο μεγάλο το τεύχος είναι και το κόστος του να πάρεις μέρος σ’ αυτό. Για την Vogue, η τιμή για μια ολοσέλιδη διαφήμιση είναι περίπου 200.000 δολάρια. Για να πουλήσει πραγματικά το περιοδικό και οι διαφημίσεις του, είναι το περιεχόμενό του που έχει την μεγαλύτερη σημασία. Τα εξώφυλλα των Σεπτεμβριανών τευχών, σχεδιάζονται 6 με 8 μήνες πριν και περιλαμβάνουν συνήθως υψηλής σημασίας πρόσωπα. Γι’ αυτό και είναι τόσο μεγάλο ζήτημα τα τεύχη Σεπτεμβρίου», είχε γράψει κάποτε η Yara Shahidi.
H νεαρή μουσικός, ηθοποιός και ακτιβίστρια δεν θα μπορούσε να θέσει καλύτερα την σημαντικότητα του τεύχους της Vogue.
Σεπτέμβριος 2021 και οι Precious Lee και Yumi Nu φωτογραφίζονται από τον Ethan James Green, για το τεύχος της αμερικάνικης Vogue, μαζί με άλλα πασίγνωστα ''it'' models με το styling να έχουν επιμεληθεί οι Gabriella Karefa-Johnson και Tonne Goddman. Και ναι, αυτή είναι η πρώτη φορά στα χρονικά, που βλέπουμε δυο curvy μοντέλα να ποζάρουν σε εξώφυλλο της αμερικάνικης Vogue.
Και η παρουσία τους στο τεύχος Σεπτεμβρίου της Vogue έχει μεγαλύτερη βαρύτητα απ' αυτήν που μπορεί να φαντάζεσαι. Ίσως την μεγαλύτερη που είχε η παρουσία της ''διαφορετικότητας'' σε οποιοδήποτε άλλο τεύχος περιοδικού. Στο σημαντικότερο τεύχος της χρονιάς, στο τεύχος που δημιουργεί τις τάσεις και θέτει τους ''νέους κανόνες'', που είναι τόσο ''επιδραστικό'' ώστε να θεωρείται ''επένδυση'' για όσους καταφέρουν να φιγουράρουν στις σελίδες του, σε ένα περιοδικό που -ας το παραδεχτούμε- έχει κλασσικά αποδείξει την τάση του προς τα στερεότυπα και τα έχει αναδείξει...
Διάβασε ακόμα: Τόκιο 2020: Το ηχηρό ''όχι'' από τις γερμανίδες αθλήτριες στην υπερσεξουαλικοποίηση με ολόσωμα κορμάκια
Αν και το περιοδικό, σχολιάστηκε για νεποτισμό, λόγω της παρουσίας των Lourdes Leon, Bella Hadid και Kaia Gerber, ο στόχος των υπευθύνων ήταν να προμοτάρουν το diversity.
«Ήξερα πάντα μέσα μου, ότι θα είμαι στο εξώφυλλο του τεύχους Σεπτεμβρίου. Ακόμα και με όλα τα «όχι, με τίποτα» και τις κλειστές πόρτες στα χαντάκια. […]. Δεν λέω ότι δεν αμφέβαλα ποτέ ότι δεν θα συμβεί, αλλά βαθιά μέσα μου, το ήξερα», δηλώνει η Precious Lee .
«Πάντα πίστευα ότι πρέπει να αλλάξω τον εαυτό μου για να αποκτήσω αυτή την ευκαιρία. Ε, να που είμαι εδώ. Έχουμε καταφέρει πολλά και θα συνεχίσουμε να μαχόμαστε για να καταφέρουμε ακόμα περισσότερα», σχολιάζει η Yumi Nu.
Και αυτά ακριβώς τα λόγια των ''αντισυμβατικών'' για τα μέχρι στιγμής δεδομένα μοντέλων είναι που μας κάνουν να χαιρόμαστε πως έγινε ένα μικρό -αλλά μεγάλο- βήμα προς το καλύτερο, για την μόδα, για τον κόσμο... Για την ''εκπροσώπηση'' για την οποία μαχόμαστε καθημερινά, για το inclusivity.
Η μόδα αλλάζει, τα στερεότυπα συντρίβονται και δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη απ΄αυτήν, έστω κι έτσι...
Διάβασε ακόμα: Ιταλικός οίκος μόδας μηνύει την Kendall Jenner