Ο οίκος Dior ''έγραψε'' ένα ολόκληρο παραμύθι για να παρουσιάσει τη νέα couture συλλογή του και άφησε άφωνη την ελίτ
Μετά το πλωτό σόου που έστησε ο Olivier Rousteing για τον Balmain στον Σηκουάνα, η Maria Grazia Chiuri του οίκου Dior επισφράγησε την ιδέα ότι καμία πανδημία δεν μπορεί να ''σκοτώσει'' την έμπνευση και τις ιδέες. Αυτό που περίμενε τους εκλεκτούς πελάτες του οίκου, ήταν κάτι παραπάνω από ''υπόσχεση'' ότι σε στιγμές δύσκολες, η μόδα θα βρίσκει πάντα τρόπους να επιβιώνει.
Διάβασε ακόμα: Epic! Όλο το Παρίσι ''υποκλίθηκε'' στην πλωτή επίδειξη του οίκου Balmain στον Σηκουάνα
“Ξεκινήσαμε να δουλεύουμε πάνω σ’ αυτή τη συλλογή κατά τη διάρκεια του lockdown” εξηγεί η Maria Grazia Chiuri. ”Έτσι γνωρίζαμε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε ένα αληθινό show και έτσι οι αναφορές μας θα έπρεπε να βγουν από έναν κόσμο που πλάσαμε με τη φαντασία μας“.
Ένα μικρού μήκους φιλμ σε σκηνοθεσία του Matteo Garrone, που έχει υπογράψει και το Tale of Tales, ένα από τα αγαπημένα της Maria Grazia Chiuri, το Le Myth Dior διηγείται το ταξίδι ενός κουκλόσπιτου, γεμάτου από couture δημιουργίες-μινιατούρες. Καθώς λοιπόν ταξιδεύει μέσα στο δάσος, το ανακαλύπτει μια παρέα από νεράιδες, οι οποίες αργότερα εμφανίζονται να φορούν real size εκδοχές των εν λόγω φορεμάτων.
''Στην αρχή φοβήθηκα να προτείνω κάτι τόσο ασυνήθιστο, όπως το να φτιάξω ένα φιλμ σαν αυτό με τόσο σημαντικές ιστορικές αναφορές”, εξηγεί η Chiuri.
Η ιδέα γεννήθηκε από το Théâtre de la Mode, και την συνεργασία καλλιτεχνών και σχεδιαστών κατά την διάρκεια του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου για την δημιουργία μίας περιπλανόμενης έκθεσης με μικρά mannequins. “Αυτές οι κούκλες ταξίδευαν σε όλο τον κόσμο και η ιδέα ήταν να διαφημίσουν με έναν τρόπο τη γαλλική haute couture, η οποία παρέμενε ζωντανή” συνεχίζει.
Έχοντας αυτό στο μυαλό λοιπόν και με δεδομένες τις συνθήκες, η ομάδα του Dior έφτιαξε mannequins με ύψος 40 εκατοστών σαν να ήταν πραγματικά κομμάτια υψηλής ραπτικής, απλώς στο ένα τρίτο του μεγέθους τους.
Και αφού οι πελάτες δεν θα μπορέσουν να τα δουν από κοντά, αυτή τη φορά θα βρεθεί ο ίδιος ο οίκος καλεσμένος στον χώρο τους. Το Dior trunk, γεμάτο με τα φορέματα-μινιατούρες, θα περάσει από κάθε σπίτι και οι τυχεροί θα δουν από κοντά κάθε μοναδική δημιουργία.
Διάβασε ακόμα: Η νέα εποχή είναι εδώ! Μέσω διαδικτύου θα πραγματοποιηθούν τα περισσότερα fashion weeks τον Σεπτέμβριο