Thumbnail

Ο οίκος Dolce & Gabbana προσαρμόζεται στη νέα εποχή και ''επενδύει'' σε virtual boutiques Ο οίκος Dolce & Gabbana προσαρμόζεται στη νέα εποχή και ''επενδύει'' σε virtual boutiques

Η κίνηση ματ, που ''ταρακούνησε'' τους υπόλοιπους οίκους
Όσο εμείς οι υπόλοιποι κάναμε γιορτές σε καραντίνα, ο ιταλικός οίκος ξεκίνησε ένα εικονικό project που επιτρέπει στους πελάτες να περιηγηθούν σε επιλεγμένα καταστήματα από τον υπολογιστή τους.

Η προσφορά εξατομικευμένης εμπειρίας αγορών αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των Dolce & Gabbana. Οι μπουτίκ της ιταλικής μάρκας σε όλο τον κόσμο είναι στελεχωμένες με εξειδικευμένους επαγγελματίες που καθοδηγούν τους πελάτες στο λαμπερό, “επιχρυσωμένο” κόσμο που έχτισαν οι σχεδιαστές Domenico Dolce και Stefano Gabbana. Έτσι, λόγω της τρέχουσας κατάστασης, ο οίκος δεσμεύτηκε να προσφέρει αυτή την ιδιαίτερη εμπειρία, μέσω μιας καινοτόμου ψηφιακής πλατφόρμας που επιτρέπει στους πελάτες να περιηγηθούν σε επιλεγμένα καταστήματα από την άνεση των σπιτιών τους.

«Προσπαθούμε να έχουμε μια συναισθηματική και βιωματική προσέγγιση, να εμπλέξουμε τους πελάτες μας και να τους κάνουμε να αισθάνονται μέρος των έργων μας, να μεταφέρουμε αξίες που πάντα μας χαρακτήριζαν», εξηγεί ο Domenico Dolce. «Είμαστε πεπεισμένοι ότι οι πελάτες μας εκτιμούν και κατανοούν, ακόμη και ψηφιακά, την αγάπη και το πάθος που βάζουμε στη δουλειά μας».

Διάβασε ακόμα: Επισκεφθήκαμε το νέο υπέρκομψο διαδικτυακό κατάστημα της Ραμόνα Φίλιπ και πήραμε μια γερή δόση από γιορτινό γκλαμ

Η Dolce & Gabbana δημιούργησε εικονικά 3D αντίγραφα από τέσσερις μπουτίκ, ώστε να μπορείς να περιγηγηθείς από ράφι σε ράφι από τον καναπέ σου και να αγοράσεις το απόθεμα στο κατάστημα σε πραγματικό χρόνο.

Αν χρειάζεσαι κάποια έμπνευση δώρων, οι Dolce & Gabbana συνέθεσαν έναν χρήσιμο οδηγό δώρων. Παρουσιάζεται μέσα από μια παιχνιδιάρικη σειρά βίντεο στην οποία οι σχεδιαστές μεταμορφώνονται σε μίνι κούκλες και σε μεταφέρουν στο παρασκήνιο των ατελιέ της Dolce & Gabbana. Η συνολική ατμόσφαιρα δεν είναι μόνο εορταστική και πολυτελής, αλλά δείχνει ότι η μάρκα έχει προσαρμοστεί πραγματικά στη διαδικτυακή πραγματικότητα.

“Προχωράμε περισσότερο προς τον ψηφιακό τομέα, καθώς πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο για τo brand μας και γνωρίζουμε ότι ο κόσμος γύρω μας αλλάζει”, λέει o Gabbana. “Η μόδα πρέπει να αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα και να ανταποκρίνεται έγκαιρα στις ανάγκες των καταναλωτών. Tα έργα στα οποία εργαζόμαστε και εστιάζουμε αυτήν τη στιγμή – τις εικονικές μπουτίκ, καθώς και τη DG Digital Shows – μας επιτρέπουν να δώσουμε συνέχεια στη δουλειά μας και να διατηρήσουμε μια ισχυρή σχέση με τους πελάτες.”

Διάβασε ακόμα: Η Sarah Jessica Parker κάνει η ίδια ντελίβερι τις παραγγελίες από το κατάστημα παπουτσιών της

Home