Thumbnail

Ο οίκος Gucci γίνεται το Netflix της μόδας Ο οίκος Gucci γίνεται το Netflix της μόδας

Οι streaming πλατφόρμες στην υπηρεσία του ιταλικού οίκου
Τα τελευταία σχέδια του Gucci αποκαλύπτονται αυτήν την εβδομάδα μέσω μιας πολυαναμενόμενης μίνι σειράς επτά επεισοδίων με τη σκηνοθετική ματιά του ίδιου του Alessandro Michele σε συνεργασία με τον Gus Van Sant.

Η ονειρική σειρά με το όνομα “Ouverture of Something That Never Ended'', ακολουθεί τη Silvia, την οποία υποδύεται η γοητευτική ηθοποιός Silvia Calderoni, ενώ κατά τη διάρκεια των επεισοδίων μπορούμε να περιμένουμε και κάποιες guest εμφανίσεις από τον Harry Styles, την Florence Welch και τη Billie Eilish.

Εκτός από αυτά τα επτά επεισόδια, ένα από τα οποία εμφανίζεται κάθε βράδυ αυτήν την εβδομάδα αποκαλύπτοντας τη νέα γυναικεία, ανδρική και gender-neutral συλλογή του οίκου μέρα με τη μέρα, το GucciFest θα προωθήσει το έργο 15 νέων ανεξάρτητων σχεδιαστών, συμπεριλαμβανομένων των Collina Strada και Mowalola.

GucciFest

''Θέλω να ελευθερώσω ρούχα. Δεν θέλω πλέον να φυλακίζεται η μόδα στα καταστήματα.”, είπε ο Michele κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου. Στο Ouverture, τα Gucci σχέδια απελευθερώνονται με διάφορους τρόπους. Στο πρώτο επεισόδιο, η Silvia κάνει ένα διαδικτυακό μάθημα γιόγκα ενώ φοράει ένα σετ από μαύρες δαντελένιες πιτζάμες και εσώρουχα με το διπλό GG logo του οίκου, πριν αλλάξει για να φορέσει ένα ροζ φόρεμα διακοσμημένο με κρύσταλλα με το ασορτί headpiece.

Διάβασε ακόμα: Ακόμα μια καμπάνια για τον Gucci με ερασιτέχνες μοντέλα

GucciFest

GucciFest

Κρατώντας τη νέα τσάντα Gucci Bamboo, η Silvia επισκέπτεται ένα αρκετά συνηθισμένο ρωμαϊκό καφενείο, γεμάτο με εξαιρετικά ντυμένους ανθρώπους και τη Βρετανίδα τραγουδοποιό Arlo Parks ανάμεσά τους μαζί με την Jackie 1961 τσάντα της – με την οποία τελικά μπήκε σε ένα vintage αυτοκίνητο για να περιηγηθούν μαζί στη Ρώμη.

“Ήταν η πρώτη φορά που κάναμε κάτι που θα μπορούσε κανείς να βρει στο Netflix”, δήλωσε ο Van Sant στην ίδια συνέντευξη τύπου. “Μου άρεσε η ιδέα της έκφρασης μιας εποχής σε μορφή επεισοδίων γιατί έχει πραγματικά δυνατότητες ανάπτυξης και εξέλιξης, όπως και η αφήγηση μιας ιστορίας γύρω από μια συλλογή”.

GucciFest

Το GucciFest θα μεταδίδεται από τις 16 έως τις 22 Νοεμβρίου στο You Tube Fashion, Weibo, Gucci YouTube και θα ενσωματωθεί στον ειδικό ιστότοπο Guccifest.com.

Διάβασε ακόμα: Γιατί αυτό το σκισμένο Gucci καλσόν έχει εξαγριώσει το Internet;

Home