Όλο το fashion crowd μιλά για τη νέα υπηρεσία της Amazon
Ο Covid-19 έφερε τον κόσμο της μόδας μπροστά σε μια νέα πραγματικότητα με τα brands να προσπαθούν να εισακούσουν τις νέες απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού και την ανάγκη για πιο ουσιαστικές αγορές.
Μέσα σ' αυτές τις καινούργιες συνθήκες τα μεγάλα ''κεφάλια'' γεννούν ιδέες και πειραματίζονται με πρότζεκτ που μπορούν να ανταποκριθούν σ' αυτές και να ορίσουν το μέλλον.
Γι' αυτό και όταν το νέο για την καινούργια πλατφόρμα της Amazon κυκλοφόρησε όλοι είχαμε την περιέργεια να μάθουμε περισσότερα.
Διάβασε ακόμα: Οι νέες τσάντες της Bottega Veneta είναι από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι
Η δυνατότητα αγοράς πολυτελών κομματιών μέσω κινητής συσκευής, ίσως για πολλούς μέχρι πριν από λίγο καιρό να φαινόταν αδύνατη, αλλά η Αmazon φαίνεται πως ανταποκρίθηκε άμεσα στη νέα κανονικότητα και υλοποίησε την ιδέα των Luxury Stores. Πρόκειται για μια πλατφόρμα που θα επιτρέψει σε καταξιωμένα όσο και από ανερχόμενα fashion και beauty brands να δημιουργήσουν αυτό που αποκαλεί η ίδια η Αmazon «store within a store» εμπειρία, δηλαδή «κατάστημα μέσα στο κατάστημα». Με απλά λόγια αυτό σημαίνει ότι δίνει στα διάφορα brands που θα συμμετέχουν τη δυνατότητα για μεγαλύτερο έλεγχο στα αποθέματά τους, την επιλογή και την τιμολόγηση, ενώ παράλληλα αξιοποιεί τη τεράστια δημοφιλία της Αmazon με στόχο να προσελκύσουν ένα μεγαλύτερο κοινό.
Την αρχή κάνει ο Oscar de la Renta, ο οποίος θα παρουσιάσει το πρώτο «κατάστημα», στο οποίο θα διατίθενται οι Pre-Fall και Fall/Winter 2020 συλλογές, με ready-to-wear collections, τσάντες, κοσμήματα, αξεσουάρ κι ένα νέο άρωμα, ενώ τα παιδικά κομμάτια θα κάνουν την εμφάνισή τους σύντομα.
Διάβασε ακόμα: Για ακόμα μια φορά ο Brad Pitt ποζάρει για τον οίκο Brioni κι εμείς... λιώσαμε!