Ό,τι πιο συγκινητικό θα δεις σήμερα! Το φιλμ της Stella McCartney αφιερωμένο στη μητέρα της για τον καρκίνο του μαστού
Η καμπάνια “Α Letter to My Loved Ones” έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά από projects της Βρετανίδας σχεδιάστριας και του brand της από το 2014. Η Stella McCartney, έχει έναν λόγο παραπάνω να είναι ευαισθητοποιημένη γύρω από την ασθένεια αφού το 1998 έχασε τη μητέρα της Linda, σε ηλικία 56 ετών, από καρκίνο του μαστού.
Οι γυναίκες που εμφανίζονται στο φιλμ φορούν το ειδικό σουτιέν για μετά τη μαστεκτομή “Louise Listening”, που σχεδίασε η McCartney και το προσφέρει δωρεάν σε γυναίκες, που έχουν υποφέρει από τον καρκίνο του μαστού.
Διάβασε ακόμα: Γυναίκες που νίκησαν τον καρκίνο του μαστού γίνονται τα μοντέλα στη νέα καμπάνια της Rihanna
Την καμπάνια συνοδεύει η συλλογή Whitney Popping lingerie collection, σε ροζ χρώμα.
Τα έσοδα από τις πωλήσεις της οποίας θα δοθούν για τους σκοπούς του ιδρύματος της σχεδιάστριας Stella Cares Foundation, που στηρίζει παγκοσμίως τις πρωτοβουλίες που αφορούν την πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού, αλλά και το Linda McCartney Centre στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Liverpool, όπου φιλοξενεί γυναίκες για τη θεραπεία τους.
Επιπλέον, η σειρά Adidas by Stella McCartney κυκλοφορεί το δικό της sport bra για γυναίκες που έχουν υποβληθεί σε μαστεκτομή.
Διάβασε ακόμα: Canvag x Europa Donna: Στα Beauty Line θα βρεις την τσάντα που όλες πρέπει να κρατάμε τον Οκτώβριο