Πάνω από 5 εκατομμύρια άνθρωποι στη λίστα αναμονής γι' αυτά τα sneakers
O λόγος φυσικά, αν δεν το έχεις ήδη καταλάβει, για τα Air Jordan 1 OG Dior.
Eίναι γνωστή η αδυναμία που τρέφει ο καλλιτεχνικός διευθυντής της αντρικής γραμμής του γαλλικού οίκου, Kim Jones, στα Air Jordan 1, οπότε η συνεργασία του με τη μάρκα sportswear για τη δημιουργία παύλα επαναπροσέγγιση του εμβληματικού παπουτσιού δεν εξέπληξε ιδιαίτερα κανέναν. Η αποκάλυψη του «παντρέματος» θυμίζουμε ότι έγινε το Δεκέμβριο του 2019, κατά τη διάρκεια της Pre-Fall επίδειξης του οίκου στο Μαϊάμι.
Διάβασε ακόμα: Αυτό πρέπει να το δεις! Μετά την Μύκονο ο οίκος Dior άνοιξε πανιά για το Κάπρι!
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που μεταδίδει το WWD, θέλουν 5 εκατ. ανθρώπους να έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να αγοράσουν ένα ζευγάρι.
Οι τιμές για τις δύο εκδοχές του παπουτσιού (high-top, low-top) ανέρχονται στις 2.200 και 2.000 δολάρια αντίστοιχα και παρόλο που παράχθηκαν 13.000 ζευγάρια, μόνο 8.000 εν τέλει έγιναν διαθέσιμα, διότι τα υπόλοιπα 5.000 «προωθήθηκαν» στους κορυφαίους πελάτες του Dior, μέσω προσωπικής πρόσκλησης.
Το microsite στο μεταξύ, όπως ήταν αναμενόμενο, έκλεισε μέσα στις πρώτες ώρες από όταν έγινε το λανσάρισμα λόγω της κοσμοπλημμύρας που έσπευσε να προμηθευτεί ένα συλλεκτικό ζευγάρι.
Διάβασε ακόμα: Στην Ιταλία η πρώτη επίδειξη του οίκου Dior μετά την πανδημία