Thumbnail

Ποιά είναι η σειρά με τις περισσότερες αναζητήσεις στυλιστικού χαρακτήρα στη Google για το 2020 Ποιά είναι η σειρά με τις περισσότερες αναζητήσεις στυλιστικού χαρακτήρα στη Google για το 2020

Την είδαμε στο Netflix όλες!
Μπορεί οι γαλλίδες να το ''πυροβόλησαν'' με αρνητικά σχόλια, λόγω των κλισέ που εμφανίζονται στη σειρά αλλά και των στιλιστικών προτιμήσεων της πρωταγωνίστριας, όμως το Emily in Paris κατάφερε να μπει στα σπίτια όλων και να μετατραπεί στην πιο επιδραστική στιλιστικά σειρά της χρονιάς.

Το στυλ της Emily Cooper, υπό τις οδηγίες της Patricia Field, αποτελεί μια ωδή στο αμερικανικό στιλ που εισήλθε απροσδόκητα στην γαλλική κουλτούρα.

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα “Year In Fashion” του Lyst, η οποία δημοσιεύτηκε πριν από λίγες ημέρες, οι προβολές της σελίδας στα καπέλα του Kangol αυξήθηκαν κατά 324% όταν η Emily έμαθε την ακριβή ονομασία τους από την ευγενή ηθοποιό/μοντέλο Brooklyn Clark. Επιπλέον, οι αναζητήσεις για τις Ganni φούστες αυξήθηκαν κατά 289% μετά το επεισόδιο στο οποίο φάνηκε να φοράει μια κίτρινη ασύμμετρη από τη σκανδιναβική μάρκα. Με το Netflix να επιβεβαιώνει πρόσφατα ότι έρχονται δύο ακόμη σεζόν, εμείς μπορούμε να μαντέψουμε τη σίγουρη παρουσία της Patricia Field, της στυλίστριας που βρίσκεται πίσω από πολλές κινηματογραφικές επιτυχίες, όπως Sex and the city και The Devil wears Prada.

Διάβασε ακόμα: Πώς να φορέσεις το μπερέ, το αγαπημένο αξεσουάρ της Emily in Paris

Άλλες μεγάλες ποπ στιγμές που έκαναν τους ανθρώπους να σπεύσουν στη γραμμή αναζήτησης του Google, ήρθαν αμέσως μετά την κυκλοφορία του εμβληματικού βίντεο “WAP” της Cardi B και της Megan Thee Stallion, με τους φανς να ψάχνουν μανιωδώς ρούχα με το print της λεοπάρδαλης και snake skin, αυξάνοντας έτσι τα ποσοστά κατά 201%. Επιπλέον, το άλμπουμ Black Is King της Beyoncé ήταν μια τεράστια στιγμή για τον σχεδιαστή Marine Serre, σημειώνοντας άνοδο των αναζητήσεων κατά 426% σε μόλις 48 ώρες.

Ωστόσο ήταν μια κερδοφόρα χρονιά για την άνετη μόδα, με Crocs, Birkenstocks, Ugg παντόφλες, παντελόνια Nike και σορτς Prada να μπαίνουν σε όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά καλάθια online καταστημάτων, ενώ δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι οι αναζητήσεις για μάσκες αυξήθηκαν κατά 502%.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @harrystyles

Οι περισσότερες αναζητήσεις οφείλουν την αναπάντεχη αύξησή τους σε ποπ φιγούρες της μόδας του 2020, όπως Harry Styles, Lizzo, Travis Scott και το μέλος του κορεάτικου συγκροτήματος BTS, Kim Namjoon.

Διάβασε ακόμα: Αυτές είναι οι πιο δημοφιλείς τσάντες για το 2021

Home