Ποιοί είναι όλοι αυτοί που ποζάρουν στη νέα καμπάνια της Gucci
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci, αντιμέτωπος όπως και οι υπόλοιποι με τις επιπτώσεις της πανδημίας, κλήθηκε να επιστρατεύσει την φαντασία του προκειμένου να διατηρήσει τον πήχη ψηλά και βέβαια να αποδείξει για ακόμα μια φορά πως δεν είναι τυχαία που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή.
Ένα ήταν πάντως το σίγουρο για τους ιθύνοντες. Με ό,τι budget και να είχε στα χέρια του ο Michele το αποτέλεσμα θα ήταν ξεπερνούσε κάθε προσδοκία. Και εκείνος δεν τους απογοήτευσε φυσικά.
Διάβασε ακόμα: Γυναίκες που νίκησαν τον καρκίνο του μαστού γίνονται τα μοντέλα στη νέα καμπάνια της Rihanna
Ο ανήσυχος και εκκεντρικός creative diarector ξεκίνησε τη συζήτηση για τη μόδα που αλλάζει μ' ένα live streaming video για την παρουσίαση της Epilogue collection τον περασμένο Ιούλιο. Τότε, άνοιξε την πόρτα του backstage στις κάμερες και μας έδωσε μια γεύση για το τι συμβαίνει πίσω από το runway.
Σήμερα έρχεται να κλείσει το κεφάλαιο Epilogue με μια σειρά από φωτογραφίες όπου αντί για μοντέλα ποζάρουν με τα μέλη της σχεδιαστικής του ομάδας φορώντας τις δημιουργίες από τη νέα συλλογή του οίκου.
Και το καλύτερο; Κανείς δεν κατάλαβε τη διαφορά, αφού το έκαναν σαν σωστοί επαγγελματίες.
Η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε σε δυο εντελώς διαφορετικές τοποθεσίες, το εντυπωσιακό Palazzo Sacchetti και την υποβαθμισμένη, περιοχή Campo Boario. Οι αντιθέσεις πολλές, όπως άλλωστε συνηθίζει ο Ιταλικός κολοσσος.
“Έφερα κοντά πολλά διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα, που αντιπροσωπεύουν την ακατάστατη ομορφιά που πάντα αναζητούσα: το χάος της ομορφιάς. Τι συμβαίνει στη σχέση μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας όταν αδιάκριτα μάτια εισχωρούν στους μηχανισμούς παραγωγής μιας εικόνας; Τι συμβαίνει στη μόδα, όταν η αλήθεια επιστρέφει πίσω στη στιγμή που ήταν ακόμα ένα ψέμα; Θέλοντας να σπάσω τα μάγια που υποχρεώνουν τους συνεργάτες μου να εγκαταλείψουν τα ρούχα που σχεδιάζουν, τούς ζήτησα να τα φορέσουν. Και έτσι κάναμε μια πλήρως αυτάρκη δουλειά, μέσα από το σπίτι μας, ανακατεύοντας πράγματα που είχαμε ήδη κάνει με πράγματα που ετοιμαζόμασταν να κάνουμε - προσπερνώντας τα σχέδια του χρόνου σύμφωνα με την ιδέα μου του The Epilogue, την τελική λύση ενός μέλλοντος που είναι ήδη εδώ”, σημειώνει ο σχεδιαστής.
Διάβασε ακόμα: ''Λουκέτο'' σε όλα τα καταστήματα της στην Ευρώπη εξετάζει η GAP